De perfecte bijbaan?

Hey,

Ik ben 16 jaar en ben opzoek naar een nieuwe bijbaan. Ik ben een half jaar vakkenvuller geweest bij de Jumbo en ik werk nu bijna een half jaar bij de Kruidvat. De reden dat ik wegga bij de Kruidvat is dat ik te weinig verdien en dat ik de sfeer niet altijd prettig vind. Ze plannen me ook random in en soms als ik aangeef dat ik niet kan werken plannen ze me toch in om te gaan werken. Nu wil ik graag een nieuwe bijbaan waarbij je in elk geval boven het minimum loon verdient, maar waar de sfeer ook gezellig is. Weet iemand een bedrijf/horeca waar ik zou kunnen werken?

Mag ik vragen wat je nu per uur krijgt? Als je meer wilt verdienen zou ik niet zo snel iets in de horeca zoeken aangezien je daar over het algemeen ook het minimum van het minimum krijgt, hier en daar uitzonderingen. Callcenters verdienen aardig goed maar daar is vaak de minimum leeftijd 17 of 18 jaar. Je zou kunnen kijken of je schoonmaakwerk kunt doen ergens aangezien je daar vaak ook wel wat meer uurlook krijgt. Verder ben ik bang dat er op jouw leedtijd niet veel meer keus is in bijbaantjes.

Mag je in het bijbaantjestopic vragen