De penis van mijn vriend wordt "te" hard

Hoi meiden ik ben Joanna 19 jaar en ik zit met het volgende.

Ik heb sinds enige maanden een relatie met een jongen bij uit mijn buurt en gisteren was het zover en hadden we besloten om sex te hebben, maar dit ging toch best moeizaam, want de penis van mijn vriend was keihard en stond bijna recht omhoog tegen zijn onderbuik aan en we probeerden dan wel wat verschillende standjes uit, maar er zit niet veel beweging in zijn penis, het lijkt wel alsof dat bandje (ligament) aan de onderkant waar hij mee vast zit aan zijn buik te strak is.

Is dit normaal, en moet hij zich hierover zorgen maken. Mijn vorige vriendje had hier geen last van.

Heeft iemand dit ook wel eens eerder meegemaakt?

Joanna

:flushed:

Daar is maar één oplossing voor; amputatie.

vreemd :flushed:

hahah arme jongen.

OT: misschien kan hij hiermee eens naar de dokter? Heeft hij dit probleem met andere meisjes gehad en zo ja, hoe hebben ze dat opgelost toen?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

En waarom kunnen we niet normaal reageren op deze post?

Maar OT, ik begrijp wat je bedoeld maar ik heb geen idee wat het is en wat je er aan kunt doen…

Ik denk dat je even langs de huisarts moet gaan, misschien heeft hij daar een oplossing voor.

Gewoon even naar de dokter gaan denk ik. :slightly_smiling_face:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ot: geen idee, dokter misschien?

Het is de eerste keer zei je toch? dus misschien komt het door de spanning ofsoo :stuck_out_tongue_winking_eye:

Even naar de huisarts gaan, ik kan me er alleen geen beeld bij vormen hoe dat eruit moet zien :’) dus ik zal je geen oplossing kunnen geven

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord. Staat ie altijd zo recht als hij opgewonden is?

Ik denk niet dat haar vriendje zin heeft om zijn snikkel aan de dokter te laten zien in opgewonden stand. Maar goed, ik ben hem niet.

Misschien kun je proberen om z’n penis naar beneden te duwen zodat het er wel in past of hem proberen te nemen als z’n penis minder hard is.

^ Hij hoeft toch ook niet opgewonden te zijn bij de dokter xd Met een omschrijving van hoe het eruit ziet kan hij er waarschijnlijk ook al wel wat mee. ><

Jammer dat niemand begrijpt wat ik bedoel.

kind mensen helpen je toch?
zeur niet