Hee meiden,
Ik heb nu iets langer dan een jaar een vriendje, en ben ontzettend gelukkig met hem.
Maar de laatste 2 weken is de passie echt weg, ik voel me seksueel echt minder aangetrokken tot hem, darvoor kon ik geen seconde van hem afblijven als we met z’n tweetjes waren! Terwijl ik hem nog steeds mis als hij niet bij me is, en ik het heerlijk vind om met hem te knuffelen. Vind het nog steeds super leuk om bij hem te zijn en leuke dingen met hem te doen, en over 2 weken gaan we naar Parijs. Ik wil hem absoluut niet kwijt. Betekent dit dat het voorbij is? Ik weet echt niet wat ik moet.
Ik zou ervoor gaan werken, plan leuke dingen en waardeer elk moment dat je samen bent. En als de passie niet terugkomt probeer elkaar dan een week niet te spreken kijken of je hem ook mist. Als de passie echt weg is dan ligt het eraan of je ermee kan leren leven dat jullie relatie geen passie meer heeft. Succes.
wat noem jij passie?
het perse continu aan elkaar zitten?
dat is toch logisch dat je daar niet altijd even veel behoefte voor heb?
zolang je bij hem wil zijn, en het fijn heb met elkaar, is er niks mis.
zo werken relaties nu eenmaal. je voelt niet altijd evenveel spanning en bent niet altijd even erg verliefd.
je hoeft je pas zorgen te maken als je niet meer gelukkig van elkaar wordt.
maar zeker als je wat langer samen bent is het belangrijk wat nieuw leven in je relatie te blazen. maar dat komt bij jullie al goed zie ik.
Jeetje, getrouwde stellen zitten toch ook niet de hele tijd aan elkaar tot de dood hen scheidt.
kan ook gewoon zijn dat je tijd niet zo sexueel ben of aan je hormonen leggen niet gelijk denken dat het over is
Dat bedoelde ik dus niet, maar toch bedankt voor je ontzettend hulpvolle reactie. (:
Niks raars aan hoor. Dat merk ik ook wel een beetje bij mijn eigen relatie en ik heb anderhalf jaar met mijn vriend.
Niks raars aan inderdaad. Gewoon wat nieuw leven in de relatie blazen! Dit hebben mijn vriend en ik ook een tijdje terug gehad. We hebben weer wat leuke dingen gedaan, en nu is het weer normaal.
Doe er iets voor, ga met hem iets spannends doen of ga samen even lekker een dagje uit.
Meer aan je relatie werken.
Idd, +1 voor jou… zo’n typische reactie waar je geen ene . aan hebt!
Relax, je hebt het over 2 weken. Het komt echt wel terug. En je hoeft niet constant aan elkaar te zitten.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat dat wel normaal is hoor?
Dat is normaal hoor ik heb volgende maand 4 jaar met mijn vriend en we zitten ook niet meer constant aan elkaar enz.
is normaal. en betekent zeker niet dat het over is. Bij de ene komt dit nu eenmaal al wat sneller dan bij de andere, wat NIET betekent dat jij minder van je vriend houdt. Passie gaat over ja, echte liefde niet.
correctie;
passie gaat niet over.
passie is als de zon, ze komt en ze gaat, maar ze komt altijd weer terug.
niet altijd perse in de zelfde vorm, maar toch. de zon maakt het ook niet altijd even warm
Heel normaal dat die konijntjesfase overgaat, hoor.
Je bent waarschijnlijk gewoon niet zo hyperverliefd meer als in het begin. Is heel normaal. Betekend niet dat de passie/liefde over is.
Meis, geen stress, het is 2 weken aan de gang.
Het is heel normaal dat je niet meer elke minuut zin hebt in seks. Zolang je nog geniet van het bij elkaar zijn, en af en toe gewoon goed geniet van seks is er niks aan de hand.
Ik heb daar nu ook al een paar maanden last van, maar ik heb nu drie jaar met mijn vriend. Lastig.