De ouders van je vriendje

Ken je de ouders van je vriendje.
Zo ja, heb je een goede band met ze?

Ja ik ken ze, ze zijn heel aardig tegen me en maak wel eens een praatje met ze. Maar een goede band kan je het niet noemen.

Mijn vriend heeft alleen een moeder, z’n vader is dood
Maar, heb een hele goeie band met z’n moeder ;3. Ik kan heel goed met haar praten. Ze begrijpt me echt goed, beter dan m’n eigen moeder ja heb niet zo’n goeie band met haar… en als m’n vriend werkt en ik ben er, dan gaan we altijd samen lekker opstap (boodschappen doen ect.)

mijn vriend ziet ze ma maar 1x in het half jaar ofzo want hij mag d’r niet, vond het een beetje een apart overdreven wijf, maar wel aardig. en ze vader is overdreven zorgzaam maar wel erg aardig en echt grappig soms. maar een goede band… nee jo.

ik heb een extreem goede band met zijn ouders, haha! ik vind ze helemaal geweldig, en toen ik problemen thuis had steunden ze me ook enzo, terwijl ik toen net pas met lars had. ze zeiden van als er iets is kan je altijd hier langs komen want we willen niet dat je op straat gaat zwerven. jup, ik mag ze !

ik woon best ver van mn vriendje vandaan dus zie ik ze niet zo vaak maar als ik er ben zijn ze altijd heel aardig enzo en ik heb het gevoel dat ze me ook echt mogen, in tegenstelling tot mijn ouders… ik dacht dat ze het wel geaccepteerd hadden dat mn vriend niet echt in de buurt woont, maar toch denkt mn vader dat het wel zal “overwaaien” en dat ik iemand moet zoeken die dichterbij woont :flushed: they just don’t get it…