Dé Oranjekoorts!

Ik wist niet zo goed waarin ik dit moest plaatsen, maar dit leek mij de meest logische :’)

Ja, ja ja! Het WkHockey is al begonnen, maar Het WK voetbal komt eraan!
Wat vind jij van het WK? Ben jij helemaal bezeten door de Oranjekoorts? Juichpakken, vuvuzela’s, oranjehapjes en toeters al in huis? Of vind jij de ‘Oranjekoorts’ maar allemaal een beetje te overdreven en ga je het zo goed als mogelijk negeren?
Praat hier over het WK, maar houd je wel aan de regels.

Is dit of dit soort topic er al? Zeg het me!

Liefs,
JustAGirl

Ik vind vooral de juichpakken zo overdreven! En de AH hamsters verschrikkelijk! Kortom: ik leef er nog niet voor.

Ik heb echt niks met voetbal, ook niet met het EK/WK

Soms lijkt het net alsof ik de enige ben :zipper_mouth_face: :see_no_evil:

Verschrikkelijk. Eigenlijk wil ik uit protest het WK boycotten en niet kijken. Niet dat ik daar verschil mee zal maken, maar gewoon voor mezelf. Ik kan niet vrolijk voetbal gaan zitten kijken als ik weet dat daar kinderen voor afgeschoten zijn.

Ik wil bitterballen tijdens de wedstrijden :bowing_man: :beer: :upside_down_face:

Ach, ik kan niet anders zeggen dat die Roy Donders het verdomd goed heeft gedaan met die pakken. Verder interesseert me het niet. Op één of andere manier ben ik altijd de sjaak dat ik moet werken. Dit jaar moet ik keihard leren en is de televisie sowieso verboden terrein de komende weken, haha!