De onsterfelijke tekencontest d'Alegria

Welkom iedereen

Zoals in de titel al duidelijk werd, ga ik proberen om deze contest niet dood te laten bloeien.
Je kan altijd inspringen en je kan altijd een opdracht overslaan als je dat graag wilt. De deadline wordt normaal gesproken niet verschoven, maar als er amper mensen hebben ingestuurd kan dit wel eens gebeuren.

De puntentelling zal hetzelfde zijn als die van de schrijfcontest:
0,5 voor iedereen die heeft ingeleverd.
4 voor de eerste plaats.
3 voor de tweede plaats.
2 voor de derde plaats.
en 1 voor iemand die zichzelf heeft overtroffen.

Als je zelf niet goed kunt tekenen, maar wel graag met deze contest wil meedoen, kan je je altijd aanmelden als tweede jurylid. De eerste die dit doet, zal dan ook tot jury bekroond worden. Er zijn wel enkele voorwaarden aan verbonden:

1. Je moet notebaar zijn.
  2. Je moet regelmatig online zijn, zodat ik je altijd kan bereiken.
    Ben je onbereikbaar, of negeer je mijn note’s dan zal ik iemand anders jouw taak geven.

Jury:
-Alegria
-

Natuurlijk hebben we ook deelnemers nodig. Zoals ik al eerder zei kan je altijd in springen, dus zit er geen limiet aan. Ik hoop wel dat er genoeg mensen gaan zijn die geïnteresseerd zijn.
Wil je meedoen? Wil dit dan even in:
Naam(mag ook je username zijn):
Leeftijd:
(eventueel)ervaring:

Deelnemers:

• Aguamenti / Yaëlle
    Punten: 2,5
  • Evieefjuh
    Punten: 9
  • Anouk
    Punten:
  • Miss_Lestrange
    Punten:
  • Erica
    Punten: 3,5
  • Sanne
    Punten:
  • Noralyse
    Punten:
  • fenna
    Punten: 0,5
  • Music/Heleen
    Punten: 0,5
  • Demilia
    Punten:
  • Piet
    Punten: 2,5
  • Aurora.
    Punten: 3,5
  • Els
    Punten:
  • LaLuna
    Punten:
  • Lies
    Punten:
  • Vittoria
    Punten:

Opdracht:
Natuur: dit kunnen heel uiteenlopende dingen zijn, zolang het maar door de natuur geschapen is. Dieren, planten, wolken, de zon, … Zelfs de mens hoort onder deze categorie thuis. Dus gebruik je verbeelding en zet iets op papier neer.
Deadline: 10 februari.

Je favoriete plek in huis: Ik denk dat de opdracht wel duidelijk genoeg is. Je kiest dus een plek in huis waar je het liefste bent en zet deze op papier. Het hoeft geen hele kamer te zijn, een stukje dat de kamer duidelijk weergeeft is genoeg. Als het een kamer is die sommigen niet kunnen kennen of het is een beetje onduidelijk zet je er best een beschrijving van de kamer bij.
Deadline: 4 maart.

Nieuwe opdracht: Teken je favoriete personage uit een sprookjesboek/fantasie boek. Dit kan erg uiteenlopend zijn, dus laat je maar gaan. Je mag er ook enkele dingen aan veranderen (om het origineler te maken), maar zorg wel dat de persoon nog duidelijk te herkennen valt. Typ er ook even bij wie je hebt getekend, voor het geval ik die persoon niet zou kennen.
Deadline: 30 maart.

Veel geluk.

I’m in!

Naam(mag ook je username zijn): Aguamenti / Yaëlle
Leeftijd: 16
(eventueel)ervaring: Niet echt, ik teken gewoon graag, maar ik heb niet echt ervaring.

ik wil ook wel mee proberen te doen, het kan zijn dat ik later weinig tijd heb maar dat zien we dan wel :wink:

Ik ben Evieefjuh
ik ben 20
en ik heb heel veel getekend eigenlijk sinds ik een potlood vast kan houden haha vind het vooral heel erg leuk om te doen :wink:

Leuk! Im in!

Naam: Anouk
Leeftijd: 16

O god, ik las “de onsterfelijkheid contest”. Vroeg me al af hoe dat zou gaan werken.

Nevermind, haha.

wie het laatst doodgaat :grinning:

Naam(mag ook je username zijn): Miss_Lestrange[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leeftijd: 14[color=rgb(51, 51, 51)]font=Helvetica Neueervaring: Vrijwel geen, ik teken héél soms wat foto’s na, maar doe vooral mee om wat meer motivatie te krijgen om beter te leren tekenen :cold_sweat:

oeh leuk, ik doe meee :grinning:

Naam(mag ook je username zijn): Erica[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leeftijd: 17[color=rgb(51, 51, 51)]font=Helvetica Neueervaring: Teken al sinds ik klein ben, zit nu op het Grafisch Lyceum in Rotterdam :slightly_smiling_face:[color=rgb(51, 51, 51)]
[font=Helvetica Neue]

Heb ook vast een tekeningetje gemaakt voor een zonnige, warme sfeer :slightly_smiling_face:

http://i57.tinypic.com/161dny9.jpg

[size=13px]

Hij is voor de inzending :flushed:

Ik moet even zeggen dat ik een beetje heb vals gespeeld, het is een schilderij geworden :slightly_smiling_face:

http://i866.photobucket.com/albums/ab221/evieefjuh/20150210_113517_zpsa2qxnike.jpg

uppie voor de opdracht

Up!

Ik wil wel meedoen :slightly_smiling_face:
Naam(mag ook je username zijn): Sanne
Leeftijd:14

ooh super leuk dit topic! Ik heb er helaas geen tijd voor maar ik zal stiekem af en toe hier een kijkje nemen (:

:upside_down_face:

Geen tijd gehad sorry!

Lijkt me leuk om mee te doen!!
Naam: Noralyse
Leeftijd: 16, bijna 17 :wink:
ervaring: teken al mijn hele leven, en heb tekenles op school… verder eigenlijk niet
leuke contest, hoop dat ik de deadlines ga halen :slightly_smiling_face:

weekje? :slightly_smiling_face:

heyy het lijkt me leuk om mee te doen!!
naam= fenna
leeftijd= 15 jaar