de onduidelijke jongen

hoihoi ,

ik ben een meisje van 15 jaar , en ben best wel onzeker over mezelf.
ik ben verliefd op een jongen , en we praten vaak op whatsapp ’ soms iets te vergaand . (als je begrijpt wat ik bedoel) hij werkt ook bij mij , en hij plaagt me altijd , en de andere meisjes niet . onze collega ‘s denken dat wij ook wat hebben met elkaar. hij zegt van niet , ongeveer een half jaartje geleden was ik jarig , en hij kwam ook , we hebben beetje gefeest , en hij heeft ook gedronken . 3 biertjes ofzo , toen hij zei dat hij naar huis moest (we waren met zn 2 en ) en hij pakte me in een keer , en probeerde me te zoenen , ik wees hem af , en ik zei dat ik niet wist waarom hij dat deed , hij gaf andwoord en probeerde het 5 min later weer , ik wees hem weer af (ik weet niet waarom) toen whatsappten we thuis en hij zei dat hij het gezellig vond , totdat hij het verpeste , hij zei dat ie me leuk vind (dat heeft ie al maanden gezegt ) en ik zei oke , de volgende dag deed hij net alsof er niks was gebeurd , het enige wat hij erover zei was ’ life sucks sometimes’ … toen liep het een tijdje stroef , en laatst begon ik er toch weer over en zei hij : zit je daar nu nog steeds mee? ’ ik dacht echt , zoek het lekker uit . maar hij zegt ook dat hij de hele tijd twijfelt van ja ik wil der , nee ik wil der niet … laatst gingen we naar een pizzaria samen en toen zei hij ik kan meisjes snel krijgen en zulke dingen , vind hij me leuk& moet ik voor hem gaan ? of moet ik hem juist laten gaan? :blush:

laat m maar lopen. als hij niet voor 100% voor je gaat moet je m laten… hij zegt eigenlijk: voor jou 10 anderen.

Volgens mij had hij het idee gekregen dat jij hem juist niet zag zitten en probeert je een beetje naar hem toe te krijgen met het feit dat hij veel meisjes kan krijgen maar jou leuk vind.

Hij zegt dat hij snel meisjes kan krijgen voor twee redenen. De eerste reden is dat hij je reactie wilt zien om te weten of hij nog een kans maakt, en de tweede is om jou een beetje jaloers te maken. Die jongen is volgens mij echt verliefd op jou :slightly_smiling_face:

Nu is het aan jou om te bepalen of je het een kans wil geven of niet.

X’jes :slightly_smiling_face: