de officiële friendzone topic

heey iedereen,
je kent het vast wel “de friendzone” misschien zit je erin vast of wil je er juist in!
lucht je hart en zeg alles wat je kwijt wil over “de friendzone”.
XOXO

Jaaaaa ik zit in de friendzone en ik wil er héél graag uit haha maarja toen kwam ik erachter dat hij sinds 2 weken een vriendin heeft… Too late i guess

Goed topic :slightly_smiling_face:

De topic? :")

Ik zat er in en ben er gelukkig uit! Hij was mijn beste vriend en we hebben 3 dagen een relatie gehad en toen is het uitgegaan en ik praat eigenlijk nooit meer met hem, en hij woont 4 huizen verder… :frowning_face:
Edit: Dit is nu 3 jaar geleden en ik ben er nog steeds down en verdrietig door af en toe.

't is eigenlijk ook ‘de topic’, ‘het topic’ is nu alleen ook geaccepteerd omdat iedereen dat zowat zegt. ‘De’ klinkt voor mij ook niet, maar kan officieel wel :stuck_out_tongue:

Misschien vinden mensen het wel motiverend om te horen dat het ook goed kan aflopen en dat je er niet bang voor hoeft te zijn om hem je gevoelens te vertellen: Mijn vriend en ik zaten ook in de friendzone, eenmaal onze gevoelens opgebiecht en zijn nu bijna 3 jaar samen. :grinning:

.

Serieus? Het topic klinkt echt zoveel logischer he

Ik moet er nog in… en daarna eruit… you know haha

Heb zo’n jaar geleden m’n beste vriend moeten friendzonen omdat ik hem niet kon zien als meer… Vond 't echt zielig voor 'm aangezien ik hem gebroken had. Ben gelukkig nog wel blij dat we nog steeds beste vrienden zijn :slightly_smiling_face:

Hoi, ik meld me :’)

Altijd wanneer ik bevriend raar met een jongen kom ik erachter dat hij dan best leuk is en dat is zóóó vervelend, want dan heb je jezelf gefriendzoned…

friendzone is egt bull shit

want?

Een vriend van me was verliefd op mij toen we elkaar net kenden. Ik heb hem toen gezegd dat ik hem alleen als een gewone vriend zag en nu zijn we al 3 jaar goede maatjes.

Ik ben verliefd op mn beste vriend en ik heb geen idee of hij me ook leuk vindt, en ik zit er wel heel diep in (heb nog nooit gezegd dat ik hem leuk vind, trouwens) :frowning_face: iemand tips?

Jaaaa, het is net uit met m’n vriendje & zijn vriend is mijn beste vriend. Hij zegt nu steeds dat ie me mooi & lief vindt. Het voelt best vreemd als hij dat tegen me zegt, vooral omdat het ook een vriend is van m’n ex…

Misschien kan je een beetje gaan flirten met hem & kijken of hij op je reageert?
Als hij er niet op ingaat kan je er bijna wel vanuit gaan dat hij je niet leuk vindt.

Omg dit was zoo mijn leven.

Tot hij vertelde dat hij me leuk vond^,^