de officiële " dit draag je niet samen met dit" topic

hier zet je allemaal dingen die je niet samen kunt combineren!!!

ik geef een voorbeeld

sandalen met sokken! ( witte sokken gaat nog (redelijk) maar als je roze of gele draagt )

joggingbroek met slippers (ookal vind ik dat zelf niet heel erg,maar de rest van de wereld wel,lijkt het)

ooh ja dat is nu niet iets dat ik snel zou aan doen hoor :wink:

een joggingbroek zelf doe ik niet snel aan ( zelf niet tijdens sportdag)

Of een joggingbroek met uggs. (Of uberhaupt Uggs, naar mijn mening)

Een outfit met alleen maar geel en zwart. Weet niet maar ik krijg daar altijd een maya-de-bij gevoel van

roze met geel

weetje in NL is uggs in elke schoenenwinkel

in BE vindt je dat nergens!!

= ik zelf ben ook geen fan van uggs

@ Zieafbeelding

Haha ja, inderdaad =D

@ zieafbeelding ja ik ben ook geen fan van mensen die rondlopen als een bij

en @ colourmyworld roze en geel is ook niet iets dat je goed kunt combineren

wat doe jij dan aan met sportdag? een sportieve legging, zolang dei maar inde mode is?.

ik draag mn joggingbroek ontzettend vaak, en ik begrijp niet waarom het ‘erg’ zou zijn om er een aan te hebben. (zelfs op bijv. sportdag).

geel en paars

Ik vind zelf trouwens joggingbroeken echt not done voor in het dagelijks leven. Zeker als je op school oid bent, dan heb ik echt zoiets van ‘neem even de moeite om iets aan te trekken.’

Voor sportdag en luie dagen etc. is het natuurlijk wel lekkurrrrrr <3

ik draag gewoon een jeans omdat het niet echt “sportdag” is we gaan wel sporten maar niet zo hard dat ik er last van krijg ik ben niet de enige die jeansbroeken dan dragen :slightly_smiling_face: wat we gaan doen is gwwn : tennis, batminton, , squash, gevechtsport, dansen , fitnis

bij mij moet alles spannend zijn anders kan ik me niet ontspannen :stuck_out_tongue:

.
Exaclty

ik ben kei raar gwwn XD ( altijd geweest)

Bodywarmer + heel strakke broek.

(Dan zie je er echt uit alsof je net terug komt van paardrijden, niet dat daar iets mis mee is, maar het ziet er gewoon vaag uit :slightly_smiling_face: )

ik doe het wel als ik daaran direct daarna ga sporten, wat maakt het dan uit, iedereen doet maar wattie leuk vind. en als je het al raar vind dat iemand met een joggingbroek naar school komt zou je echt niet op mijn school moeten zitten :stuck_out_tongue:

nja ik vind dus alles wel kunnen, iedereen moet maar zelf kijken wat ze mooi vinden of makkelijk.

Gaat nog?! ಠ_ಠ

echt niet in elke schoenenwinkel hoor. Alleen in de wat duurdere en niet eens in alle