De 'nooit gezien' vriendje

Hoii!

Dit klinkt misschien wel raar, maar ik heb me vriendje leren kennen via via. We spreken elkaar via WhatsApp en ik heb nog nooit met hem geskyped omdat z’n laptop dus stuk is. Ik heb al meer dan 1 jaar contact met hem en al 2 weken een ‘‘relatie’’’. Hij woont in Belgie (ik in Nederland) en we gaan over 2 weken elkaar voor het eerst zien… Hij bestaat natuurlijk wel echt, want hij en m’n vriendin haar vriendin (beetje ingewikkeld…) zijn vrienden. Maar het gaat denk ik wel een beetje awkward worden want we hebben tot nu toe alleen contact gehad via WhatsApp… Heeft iemand tips voor me om de eerste ontmoeting toch niet zo awkward te laten lopen…?

Ik weet dat er sommige hier op gaan reageren met ‘‘Waarom neem je met iemand die je nog nooit hebt gezien’’ maar probeer aub het voor je te houden…
x

Uhm tja… Net als bij elke eerste date, gewoon jezelf zijn en als je al een jaar lang met hem kan praten klikt het heus wel en hoef je echt niet bang te zijn dat het een stille, awkward date word… Toch?
Heel veel plezier :wink:

Het lijkt me wel heel erg vreemd om iemand na een jaar pas te ontmoeten haha.
Maar ik denk niet dat je er veel aan kan doen als het awkward is ofzo, ik bedoel het enige wat je kan doen is hopen dat hij niet tegenvalt toch? :stuck_out_tongue:
Misschien kun je wel van te voren bedenken wat je wil gaan zeggen. Maar als het klikt dan gaat het vast allemaal vanzelf.

Vraag in ieder geval om foto’s van hem (vooral als je ze nog niet hebt), hoe meer je er ziet hoe beter het beeld dat je van hem hebt klopt. En probeer toch te skypen, miss kan jij via computer van iemand anders? Als dat niet kan kun je ook video’s naar elkaar sturen. Op deze manieren krijg je een beter beeld van elkaar.
En neem bij de ontmoeting iemand mee (ik weet niet wat je van plan bent). Voor de veiligheid en minder awkward als er stiltes vallen.

Succes ermee!

Ik heb al 100de foto’s van hem gelukkig hihi :heart: Ik heb ookal z’n stem gehoord via een spraakmemo en hij klonk er erg verlegen wat ik echt schattig vind. Ik neem liever niet iemand mee, want dan staat diegene er maar bij terwijl ik hem de heletijd zoen…

@ Literallylove

Het kost zo’n 35 euro om hem te zien, en ik mocht voor een lange tijd geen geld helaas…

Bedenk van te voren een paar dingen die je echt tegen hem wilt zeggen, nog vragen of zo. Bedenk wat onderwerpen en als het dan stil loopt dan begin je daar gewoon over. :slightly_smiling_face: En op het gegeven moment gaat alles wel vloeiend hoor… als het begin er maar is :slightly_smiling_face:

Gewoon jezelf zijn. Daar is hij immers voor gevallen.

Hoe oud ben je nu dan? Of had je gewoon iets gedaan dat niet mocht van je ouders waardoor je zakgeld werd ingehouden?

Maar een afstandsrelatie is nou eenmaal een duur grapje, tijd voor een bijbaantje? :wink:
De beste tip die ik je kan geven is om eerst even op een plek te blijven waar ook andere mensen zijn. Bijvoorbeeld een terrasje in de stad. Dat kan een hoop rust geven :slightly_smiling_face: .

Jezelf blijven en praten over dingen die jullie beiden interesseren.
Veel plezier in ieder geval!

Dit doet me echt denken aan die serie ‘catfish’ hahaha. ik hoop dat hij is wat je verwacht, zeker omdat jullie nog nooit geskypt hebben ofzo.

Je kunt t beste ergens heen gaan zoals een attractiepark ofzo. dan heb j ein ieder geval iets te doen en hoef je niet altijd gesprek stof te hebben.

@ vitani

Ik ben 13 haha. Ja dankjewel, we gaan naar een terrasje !

haha jaa mij ookal :grinning_face_with_smiling_eyes:

Catfishhhhh haha!
alvast veel plezier :slightly_smiling_face:

HET nooit gezien vriendje, niet de

Goed dat je dit topic nog even omhoog haalt voor deze opmerking, na twee weken…

:’’’)