De nieuwste limewire is..?

Ik heb dus gisteren de nieuwste windows 7 gekocht,
en nu moet ik dus alles opnieuw gaan downloaden.
Dan doe ik natuurlijk wel het allernieuwste en beste,
dus weten jullie misschien wat de nieuwste limewire is?

(5.0 of 5.2 ofzo?)

Ik zou hem niet op je pc zetten! Limewire zit enal virus. Maargoed, voor de rest kan ik je niet helpen :stuck_out_tongue:.

:open_mouth: Echt waar? Oh, bedankt voor de waarschuwing! Maar weet je misschien wel andere ‘dingen’ waar je liedjes kan downloaden? :blush:

ik heb een hele oude pc waar ik alleen maar limewire op heb en het is inderdaad een en al virus, maar dat maakt mij niet zoveel uit haha

Ik heb er ook gewoon limewire op, werkt prima hoor, geen enkel virus.

Écht nog nooit last van gehad, terwijl ik m op mn oude computer zelfs een tijd lang zonder virusbeschermer gebruikt heb.
Het hangt gewoon van je internetinstellingen binnen en bestanden waarbij een waarschuwing gegeven wordt moet je gewoon niet downloaden.

Ik heb Limewire 5.5.8

Ik heb geen virussen hoor. :stuck_out_tongue:

^^ Oke, maar weten jullie welke de allernieuwste is? Whaha. xD

googlen?

Wat doen jullie dan dat je virussen binnen krijgt? Liedjes downloaden waarvan je ziet dat ze nog geen 1 MB groot zijn? :stuck_out_tongue: Als je gewoon kijkt hoe vaak ie gedownload is, hoe groot ie is…en ze scanned voor gebruik zie ik 't probleem niet hoor.
Nog nooit een virus gehad…

Geen idee, maar ik heb Frostwire en heb gehoord dat die sneller is dan Limewire. =D

Ik heb het aan mijn zus gevraagd, zij zegt indd dat frostwire beter is want er zitten minder virussen op. :wink:

Hij is aan het downloaden (frostwire), bedankt iedereen! :couplekiss_man_woman: x

WOW hij is SUPERSNEL! :grinning: Beter dan limewire. (:

Ik heb Frostwire net ook gedownload en ben er erg tevreden over! :'D

frostwire?
Is dat van dezelfde makers :] (a) ?

Frostwire is bij mij sneller en geeft geen virussen, van Limewire is mijn vorige computer overleden XD dus ik raad Frostwire aan.
Ziet het hetzelfde uit maar dan blauw.

of je gebruikt ares is ook heel fijn!
ook geen virusen