De nieuwe leger trend!

Wat zeggen jullie, hot or not? : )

Een blousje ofzo vind ik leuk, maar als je alles gaat combineren vind ik het niet meer leuk. Bovendien vind ik het niet eens meer zo leuk, omdat iedereen er nu mee loopt.

Ik zag vandaag weer iemand met zo’n broek lopen.
Tsja, ik vind het eruit zien alsof je de broek al 100x kleur hebt gewassen.
Geen gezicht.

Nee klopt, sowieso. Iedereen draagt het. Ik heb die lange blouse van zara niet in legerprint maar in die kaki groen met grote studs op de schouders… Die vind ik beter. Wou eerst ok een leger broek, maar laat maar zitten. Denk niet dat mensen er nu nog voor om kijken.

Ik heb legergroen altijd al leuk gevonden, dus vind deze trend wel leuk! je moet alleen niet overdrijven…

Het is niet nieuw :’)
Ik vind het soms leuk, maar meestal niet.

legergroen vind ik leuk, heb ik altijd al leuk gevonden. Ik had er een parka van, alleen nu heeft ongeveer de halve school er zo een dus dat vind ik nooit zo leuk. Het ligt er vaak niet eens aan of iets een trend is of niet, ik draag wat ik leuk vind. Het maakt me niet uit of iets uit of in is. Het is gewoon, op den duur heb je iets te vaak gezien en dan wordt het stom dus daarom heb ik het idee dat ik dit steeds minder leuk ga vinden dusja.

Het is echt zo duidelijk een trend he

“hey kijk ik draag legerprint omdat het in is hihihi”

Want iedereen combineert het ook hetzelfde

Nieuw?

Ik vind het niet zo…

Ik kom het eigenlijk nog niet tegen… Zie het alleen hier op gs langskomen.
Ik vind het bij sommigen echt wel leuk gecombineerd, maar bij anderen vind ik het echt verschrikkelijk. Maar dat is met alles zo toch?

Wat maakt het nou uit dat het nu een trend is. Waait wel weer over. Als je het leuk vind want maakt dat dan uit.

Eerst vond ik het wel leuk, maar nu iedereen ermee loopt vind ik het al heel wat minder. Maar dan moet je het sowieso wel leuk kunnen combineren

niet echt nieuw meer…

not

mwah beetje jammer vind ik

Absolutely hot.

Ik heb zo’n skinny. Dat vind ik nog wel leuk, maar daar blijft het ook bij!

De kleur legergroen vind ik wel mooi. Maar de legerbroeken gewoon dragen? Dat was zo’n 10 jaar geleden in en ja, dat droeg ik ook, maar nee, dat ziet er niet uit! Ook niet wanneer een bloesje, een shirtje, een riem, een paar sokken of schoenen zo’n legerprint hebben.