de nieuwe euromunt

oke, ze hebben dus een euromunt erbij en hij ziet er zo uit:

http://www.muntenrijk.nl/images/nieuw-2009.jpg

en dit is dus ook op het nieuws geweest enzo. (even voor de mensen die dat niet weten)

persoonlijk vind ik hem nogal mongolisch. ik bedoel>>:face_with_raised_eyebrow:!!!

wat vinden jullie??

Doe even normaal met je ‘mongolisch’.

Ot: Ik vind hem leuk, maar eerlijk gezegd boeit het me niet veel hoe een euro eruit ziet.

Die is lelijk :'D
is het een 2 euro?

Whaha, ik verwachte echt iets sirieus, zie ik een harkpoppetje en krielerige lijntjes.

mee eens.

Ik ken hem. Werk bij de supermarkt en kom vaak mensen tegen die hem sparen en die op zoek zijn naar bepaalde stukken. Grappig :slightly_smiling_face:
Ik vind hem eigenlijk wel lief die munt haha. Leuker dan het hoofd van de koningin.

Had hem al wel eerder gezien, zo nieuw is die niet meer volgens mij.

Nouja, lekker boeien. Als die maar evenveel waard is als de normale vind ik alles best.

Die is niet heel erg nieuw meer, ik ben em nou al zo vaak tegengekomen.

Ik heb er een van, ik dacht dat het een speciale uitgave was van een of andere samenwerking met Kika of andere kinderorganisatie ofzo… Lekker slim.

Oke.

sorry… :cold_sweat:

Ik vind hem leuk.

Achh (:

Die is er toch al kei lang??!

Vind hem leuker dan die met de koniging erop, niet zo ‘standaard’ voor een muntje…

Heeel boeiend :ninja:
geld is geld, en ik houd er toch wel van

Die is er al best lang. En toen die net uit waren, dacht ik dat iemand bij de winkel mij een nep ¤2 muntje had gegeven. :’)

Dit leuke muntje heeft mij een boze klant bezorgd… Toen het net een weekje er was, kreeg een klant. Hij betaalde met dit. & ik zie dat poppetje en ik denk… Leuk hou me voor de gek. Nou ik zeg meneer kunt u anders betalen. Ik ken dit muntsoort niet en neem het ook niet aan. & hij nogal pissig reageren dit is nieuwe euro munt. Nou ik dus sorry meneer ik ken het niet. Ik neem niks aan wat ik niet ken. Hij dus neem nou aan ik moet weg. Ik roep even mijn werkgever erbij zij handelt dit wel af. Komt de werkgever. Oh dit is nieuwe euro munt. Dacht bij mezelf had je ook mogen vertellen aan de kassiers… Man loopt pissig weg en zegt ik kom hier nooit meer.

Ik vind het trouwens lijken op een ingekrast ding die een kind heeft gemaakt.

Ik krijg ze heel veel bij de kassa. Ik vind hem wel leuk eigenlijk

just one ik vind het raar dat je dat niet aanneemt eigenlijk :wink:
ik let helemaal niet op wat voor euro munt het is…

wat boeit het hoe een munt er uitziet?
@ ts waarom vind je hem mongolisch?