De nieuwe Carry Slee-film: "Kappen!" Audities?

Net zoals bij “Pijnstillers” komen er weer audities voor “Kappen!”.

Er is al een actie gaande. Met je bioscoopkaartje van deze maand, kan je kans maken om sowieso uitgenodigd te worden voor de audities. Maar natuurlijk komen ook gewoon de inschrijfrondes !

Gaan er meiden hier een poging wagen voor de film ? :grinning:

Ja ik kreeg er inderdaad mail over omdat ik auditie heb gedaan voor Pijnstillers.

Ik wil jullie echt waarschuwen, omdat ik helemaal niet achter Shootingstar sta. Het is een grote mediastunt die ze doen. Ook nu weer, dat je kaartjes uit November moet hebben om eventueel een wildcard te krijgen waarmee je auditie kan doen, het is puur geld wat ze willen krijgen.

Van Pijnstillers is er niemand in een hoofdrol beland van de duizenden auditanten. Sommigen zeggen dat Anouk/Sophie van de audities komen, maar Sophie was model en Anouk heeft al in andere films gespeeld.

Weet je, het klopt gewoon niet. Heb jij een droom om actrice te worden? Zoek alsjeblieft een mooi bedrijf uit en meld je aan. Maar laat alsjeblieft niet je verwachtingen op een carrière afhangen van Shootingstar, want ze geven je niks… Ik klink erg negatief, maar wil gewoon niet dat dromen van meiden kapot gaan door een bedrijf wat gewoon valse schijn wekt!

Up voor dit topic!

Ik heb een wildcard gekregen. :slightly_smiling_face: Was ook bij de audities van Pijnstillers, heb er nu al zin in!

Oh ik wil echt auditie doen! Vet leuk, maar zover ik zie is nog niet bekend wanneer de audities zijn en wanneer je je moet opgeven, of niet?

Is nog niet bekend inderdaad. Kan ook nog wel een tijdje duren, volgensmij.

Audities zijn leuk. Je leert veel (mits je wat verder komt), het is een leuke en speciale ervaring. Ik ben vorig jaar met pijnstillers namelijk tot de laatste ±400 gekomen. Als je je wil opgeven, moet niemand je tegenhouden! Maar wat jij zegt, is wel waar. Één grote mediastunt! Dus verwacht verder niet teveel van je auditie.

Ik heb vorig jaar ook auditie gedaan voor Pijnstillers, maar ik denk dat ik te oud wordt voor de Carry Slee verfilmingen. Ik ben 20 :wink:

Volgens mij klopt het wat je zegt hoor. Je kan beter bij dingen auditie gaan doen waar gewoon echte serieuze filmproducenten achter zitten, niet Shootingstar. Die zijn alleen maar bezig met hun Kruimeltje hoogtijdagen te herleven, wat al zo lang geleden is dat wij er nog maar amper waren! En de Carry Slee films zijn ook nooit echt zo succesvol geweest als dat ze ons doen geloven. De bioscoopaantallen zijn altijd heel laag geweest, maar alles werd opgehemeld in de pers. Zo zie je maar hoe belangrijk het is om daar vrienden te hebben! Het lijkt er wel bijna op alsof Shootingstar alleen maar gezien wilt worden als groot filmproducent, maar dat gewoon niet zijn en niet kunnen, en door dit soort mediastunts in de aandacht willen komen. Het zou heel sneu zijn als dat zo zou zijn!

Mijn tante zit in die filmmaakwereld en zegt dat bijna niemand meer geassocieerd wilt worden met Shootingstar, en dat het beter is om daar ver weg te blijven, omdat het alleen maar je carriere als actrice zou vertragen of zelfs schaden. Naar buiten toe doen ze allemaal heel vriendelijk en leuk, maar ondertussen behandelen ze de mensen die op de filmset en achter de schermen werken echt verschrikkelijk, buiten het zicht van de pers en van ons, meiden die graag carriere willen maken als actrice.

Ze vertelde ook dat sinds Dave Schram’s dochter Tessa Schram het heeft overgenomen dat er ook een andere wind is gaan waaien en alles nog veel erger is geworden. Ze zou de auditiedag helemaal niet gewild hebben, dus dat klopt wel met jouw verhaal dat bij Pijnstillers dus ook niemand via de audities kwam. Het lijkt wel alsof ze de Carry Slee films helemaal niet wilt maken!

Nu moet ik ook zeggen, net als Vittoria, dat ik ook erg negatief klink. Maar het klopt gewoon echt niet. Waarschijnlijk wordt er gewoon veel geld verdiend aan die films en blijven ze ze gewoon maken.

Misschien denk ik veels te ver door, maar ik denk dat het echt afgelopen moet zijn met Shootingstar en met die Carry Slee films, enough is enough! En meiden, gewoon bij castingburo’s inschrijven en normale castings gaan doen, voor films waar de mensen gewoon echt mooie films willen maken, in plaats van geld verdienen en jullie dromen kapot willen maken. Maar als je wel auditie wilt doen voor je auditie-ervaring, moet je het gewoon doen natuurlijk!

Een vriendin van me had een kleine bijrol gekregen in Razend, en zij heeft geen slechte ervaring gehad hoor! Ze werd gewoon goed behandeld enzo (en gewoon via de reguliere audities binnengekomen). En dat Shootingstar slecht is voor je carriere is ook niet persé zo, Abby Hoes (ofzoiets) is daar ook begonnen en die doet het nu erg goed in de Nederlandse filmwereld! Verder geloof ik wel dat al die audities een grote mediastunt zijn en dat je er vrij weinig mee bereikt. + de carry slee films zijn nou ook niet echt je van het om in te spelen, ik zou inderdaad bij professionelere bedrijven inschrijven.

https://www.shootingstarauditie.nl/

Auditie dag is bekend, voor geïnteresseerden :slightly_smiling_face:

Ohmygod, ze dekken zich nu wel meteen in!
“Casting directors adviseren welke acteurs worden gecast.” Dus gewoon mensen die via castingburos werken. Volgens mij is dat “jong talent” gewoon bekend bij al die mensen hoor.
“Op de castings moet blijken wie geschikt is voor een bepaalde rol.” dus ze zeggen nu maar vast dat niet perse mensen via dat event hoeven te komen.
Volgens mij is die film gewoon allang gecast, en zeggen ze nu dat ze op zoek gaan naar jong talent in plaats van dat ze daadwerkelijk mensen gaan casten daar. En als blijkbaar casting directors dit doen, dan kan je je dus beter bij castingburo’s inschrijven. Stomme publiciteitsstunt.

Bovendien mocht ik vorig jaar naar de premiere van Pijnstillers en daar stond die nieuwe regisseur Tessa Schram te tongzoenen met die acteur die de vader van Sophie speelde. Dat is dus hoe je nu aan een rol moet komen, bah. :dry:

Ik kreeg inderdaad ook een uitnodiging omdat ik vorig jaar ook op de auditie dag was van pijnstillers. Was heel gezellig en goed voor de ervaring maar inderdaad ze kiezen allemaal mensen die al veel ervaring hebben en bij castingbureaus staan ingeschreven dus inderdaad een grote reclame stunt… Nu ik al deze reacties lees, weet ik niet eens meer of ik mee wil doen…

Ik was vorig jaar ook op de auditiedag, maar die audities werden gewoon afgenomen door kinderen of acteer studenten, en die filmden het dan. Dan kan je net zo goed het meteen naar ze opsturen. Wat een grote onzin die auditiedag. Ik doe ook niet meer mee hieraan en ga gewoon serieus aan mn acteercarriere werken. En als je leest waar de film over gaat lijkt het alsof Shootingstar echt geen idee meer heeft waar de jeugd nu mee bezig is.
Ver uit de buurt van deze troep blijven, meiden!!

Ik hoorde van een vriendin dat er al gewoon mensen voor casting worden gevraagd, maar gewoon direct en niet via de auditiedag. Maar ze schijnen moeite te hebben om sowieso mensen te vinden die erin willen spelen enzo omdat die films zo slecht zijn en die nieuwe regisseur ook verschrikkelijk slecht en onaardig schijnt te zijn.
Maar als niemand meer mee wilt werken aan die films maken wij weer meer kans! :wink:

Nou, ik ga er gewoon voor :upside_down_face:

Wat jullie zeggen klopt wel hoor, voordat de audities van Spijt kwamen was al bekend dat Nils Verkooijen een rol in die film zou krijgen. Er zijn inderdaad mensen die meteen al een rol krijgen voor zo een film en de kans dat je er vanaf de audities doorheen komt is erg moeilijk. Daar moet je al een bekende acteur voor hebben die jouw auditie opneemt volgensmij.

heeft er al iemand iets gehoord ?

ik ben door, maar ik ben zondag op vakantie… wat nu… :frowning_face:

Ik ben ook door en ik ben echt super zenuwachtig omdat ik dit totaal niet had verwacht! Hopelijk krijgen we snel de tekst die we moeten leren !

Ik ben ook door en echt totaal onverwachts! Hartstikke veel zin in de audities natuurlijk (: