De Nederlands leraar Jos Baijens draagt een hoofddoek.

De Nederlands leraar Jos Baijens draagt sinds maandag een hoofddoek. Hij wil daarmee protesteren tegen de denkbeelden van Geert Wilders.
Lees meer: http://tiny.cc/1YzIv

http://www.youtube.com/wa…g&feature=player_embedded

Wat vinden jullie hiervan?

moet hij zelf weten. denk persoonlijk niet dat geert zijn gedachte veranderd.

Ik bedoel hiermee ook, wat vinden jullie van Geert?

Als je wilt weten wat we van geert vinden gebruik dan gewoon de zoekfunctie aub. want daar is al een groot topic over, zelfs meerdere waarin word gediscuceert over zijn gedachten

helemaal meeens.

Oke zal ik doen. :slightly_smiling_face:! Hiernaast wil ik natuurlijk ook weten wat jullie van Jos Baijens vinden hé!

't Kan me echt niet boeien.

Ik vind het wel gaaf dat ie dat doet.
Maar geert wilders zou niet stoppen voor hij zijn doel bereikt heeft, hij is erg gedreven. Dus ik denk niet dat het iets uithaalt.
En geert wilders vind ik een eikel, als hij aan de macht komt dan zou ik me als nederlander schamen.

geweldig die man.

@ yrlaaa; dankjewel voor je pittige reactie, ben het geheel met je eens… vind het jammer dat alles zogaat, het lijkt alsof hij hitler wil opvolgen of dergelijke…

@ SHAKEITUP; mag ik vragen waarom?

Geert heb nix tege de mense zelf maar tege dat nederland islamitiseert or:O
en gelijkt hebt tie, op een gegeve moment is nederland een moslimland, duss, haha, iedereen zijn mening tog;)

Partij van de diere mensee.!!

Zal me een worst wezen, en geert wilders denk ik ook.

Ik vind Geert Wilders een schreeuwlelijkerd. Zijn redenatie: Marokkaanse jongeren hebben een hoger criminaliteitsgehalte. Oplossing → Hoofddoekjes verbieden.

:anguished:?

@ lacherette; ben het zeker weten met je eens! en hierbij word er niet gekeken naar al die marokkanen die op het hbo en universiteit zitten. die worden niet onder de aandacht gebracht…

Ik vind het op zich wel een grappige actie, maar ik denk niet dat hij er wat mee gaat bereiken.

geweldige actie. :grinning:

't staat hem wel goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

uuh het is voor vrouwen, ik ben zelf moslim maar ik vind dit best wel een domme actie om als man zoiets te doen.

denk niet dat dat zijn bedoeling was :wink:

hij zat bij mijn pa in de klas xD