hoe was de mooiste,lekkerste liefste kus die je kreeg.
waar was die (lichaam,)
waar was je toen en met wie …
the kiss is hott again…
hoe was de mooiste,lekkerste liefste kus die je kreeg.
waar was die (lichaam,)
waar was je toen en met wie …
the kiss is hott again…
ik heb er 2.
1 keer in de avond in het donker in het bos. tongzoen
en 1 keer had ik hem een maand niet gezien en toen zat hij op zn bed (is iets hoger dan een normaal bed) en toen stond ik zeg maar tussen zijn benen en toen hebben we een half uur staan knuffelen en zoenen en in me nek. en dat is wel 1van mijn mooiste kus want wij zijn nooit zo serieus we hebben meestal veel lol enzo, en dit vond ik wel heel romantisch
en was allebei met mijn vriendje.
mijn mooiste kus is de eerste kus die ik kreeg van mijn vriend, ik had het uitgemaakt met me ex omdat ik zo smoor was op me vriend van nu en toen konden we elkaar eindelijk een zoen geven heb me nog nooit zo goed gevoeld als toen
en nog steeds elke kus of zoen die ik van hem krijg is weer een van de mooiste die ik ooit heb gehad
Het was een tongzoen, en ik stond met mn rug tegen hem aan, en toen draaide hij me om, en we begonnen te zoenen. Dat was zo romantisch. *zucht*
Toen ik hem na een maand weer zag op het vliegveld. Toen ben ik in zijn armen gevlogen en toen heb ik hem gewoon heel lang gekust.
En we hadden een keer ruzie en toen was ik huilend de regen ingelopen en toen kwam hij achter me aan rennen op zn sokken en toen hield hij me tegen draaide me om en knuffelde me heel lang. En toen pakte hij mn gezicht zo vast [ja klinkt heel stom] en toen gaf hij me een kusje. De dag erna was hij ziek door de natte regen
Allebei met mn vriendje dus x]
dat dus alleen schreeuwde hij nog over straat : eigenwijs stuk stront, kom nou hier!! het regent ! en gaf hij mij geen kusje maar zoende me
En toen we buiten waren.hij zei iets en dat vond ik best triest ( had hem iets vertelt in vertrouwen ) heel de tijd niets tegen hem gezegt. Toen we bij hem thuis kwamen ( het sniewdee !! ) en de tuin inliepen draaide hij me om en zoende me toen en hij keek zo schattig. Gosh dat hij daar zo snel mee weg kwam…
wat lief !
aaahh wat lieeef allemaaalllll… i want more more moere…
wij stonden in zo’n zaal, dat was me ex toen. en toen stonden we te schuren, ja klinkt heel dom iknow, maar toen draaide hij me om, en pakte me vast bij me rug, en kwam heel dichtbij maar zoende me niet, en toen na 10 seconden gaf hij me een klein kusje, en daarna ging hij me zoenen.
ohgosh.
nu ik terug denk, dat was echt zoo fijn.
was onder een heldere sterrenhemel met heeeeeeel veel vallende sterren!
heel romantisch, en toen hele diepe gesprekken gehad. en toen zaten we naast elkaar en onze hoofden heel dicht tegen elkaar maar nog net niet
en toen zoende we, men ik wil zo graag terug naar dat moment
het grappige was dat ik zijn vrienden achter ons hoorde en 1 aan de andere vroeg: hebben ze nou al gezoend?
in de regen op het strand
ooo god het was gewoon te romatisch
en n het steegje XD vlak bij school
ik had gespijbelt en ik wist dat hij een vrij uur had
ik had een briefje in zijn jas gedaan en daar op hem gewacht XD
ik heb zovaak dat ik denk, oh dit is echt een mooie kus
maar dan een andere x denk ik weer, oh wat een mooie
romantische kus hahaha
-
hahah leannen dat kan ik me voorstellen van eindelijk…
–
haha,
zoenen is geweldig en ik heb er nog wel 1
met dezelfde jongen, en we hebben/hadden niks
hij bracht mij thuis, en het begon te regenen (net zoals bij bzzt) en toen zei hij: als je in de regen loopt met degene die je leuk vind zoek je geen plek om te schuilen maar ga je zoenen
dus ik had zoiets van huh wat zeg jij nou en toen kwam hij steeds dichterbij en uiteindelijk pakte ik hem bij zijn vest want het duurde zolang voordat hij eindelijk zo dichtbij was dat we konden zoenen
die zoen/kus was ook echt magisch
hmm nu moet k denken aan n zoen van anderhalf jaar geleden.
Met de zomerfeesten [vierdaagsefeesten in Nijmegen] kwam ik met n jongen tegen waar ik echt al lang n zwak voor had. Hij kwam met t idee om langs de waal te gaan lopen, en dr was daar helemaal niemand. Hij sloeg inneens zn arm om mij heen, liepen stukje verder, langs t water en wat boten. Onder de brug stopte ie inneens met lopen en zoende me. We hebben daar echt super lang staan zoenen.
Wel jammer dat het verder niks met m geworden is.
–
op een soort bootje, op 't water.
langs een helemaal verlichte brug.
en toen zei ie; dat heb ik speciaal voor jou laten doen.
en toen zoende we (L).
wat lief!