De mood-polish van Claire's

Heeft iemand hem van E-bay ofzo? Welke kleur? En, bevalt hij? :drooling_face:

Hier zie je wat hij doet en shit, xD
Zelf heb ik hem niet, ik zou hem wel graag willen, alleen ik denk dat de kleur alleen ‘‘veranderd’’ als je hem in het water houd ofzo,… en niet echt ‘‘mood’’.

oeh… hebbenhebbenhebbenhebbenhebbenhebbenhebbenhebbenhebben

wow, die is echt heel erg vet. ;o

is hij niet gewoon in Nederland te koop dan? Wel supervet!

Oh, vet! ö. Ja oké, maar fack dat haha, hij is supermooi. Het ligt denk ik ook gewoon aan lichaamswarmte’s etc. :stuck_out_tongue:

Hij is niet in Nederland te koop, zo ver ik weet. Ik zou 'm opzich wel willen hebben maar ik heb gehoord dat hij heel snel eraf gaat.

Gewoon aan temperatuursverschillen denk ik. Dat water is ook kouder.
Jammer dat hij niet in Nederland te koop is…

Ja, inderdaad. Ik ga eens bieden op Ebay denk ik. :slightly_smiling_face:

ziet er leuk uit!
alleen vindt ik groene nagellak niet mooi.

http://beautytas.wordpres…help-claires-mood-polish/

vanochtend was eentje nog 1 euro 50.
maar nu is daar al heel ver overheen geboden :frowning_face:

geinig (:

doet me echt denken aan Aquamarine! :]

Als iedereen nou dit mailtje stuurt naar de Claires, komen ze misschien wel:
Hello,

Hi i’m (jouw naam/your name) a girl from the Netherlands (or your country) and I am just in love with the claire’s Mood polishes.
I have a question.
Now I know that the Mood polishes aren’t being sold in europe just in the USA and Canada.
But I was wondering if the mood polishes maybe in the near future will be coming to europe?
I know that a lot of people would be so happy when they could buy them at their local Claire’s!

With kind regards,

(jouw naam/your name)

Niet zelf gemaakt btw, van een website.

http://beautytas.files.wordpress.com/2010/05/img_2931.jpeg?w=210&h=158

superleuk :grinning:
balen dat ze die niet gewoon bij de claires in nederland hebben …

Hey
ik werk toevallig bij de claire’s en we hebben al enorm veel mensen gehad die om deze nagellak vragen.
We hebben vanuit claires te horen gekregen dat ze hem zo snel mogelijk gaan opsturen omdat er zoveel vraag naar is.
nog even geduld dus!

vraag anders even na bij een claires in de buurt of ze je willen bellen zodra hij binnen is, dan weet je zeker dat je er een hebt :slightly_smiling_face:
X

Die wil ik! Haha, ik hoop dat hij idd snel naar de winkelketen komt, want ik mag niet online bestellen zonder acceptgiro.