De Mol op weekend

Hey iedereen!

Wij gaan met een groep van 14-25ers op 3daagse. Het idee is om een soort van Mol te spelen tijdens dat weekend. We zijn op zoek naar leuke ideeën om het zo spannend mogelijk te maken.

Zo zetten we een hint in de brief naar de ouders, een hint op onze facebookpagina, een t shirt met “Catch me if you can”.
Er is ook een molspel waar iedereen afgezonderd een smsje mag sturen naar De Mol.

Hebben jullie ideetjes?

Tips, spelletjes, sabotages,…

Alvast bedankt!

Ik was eerlijk gezegd aan het denken aan het gezelschapsspelletje ‘de mol’

xD

Ik ben ook al een tijdje bezig om zoiets te organiseren, maar dan voor het dubbele aantal met een familie. Ben nu bezig om een soort ‘escape room’ te maken van een kleine slaapkamer die we gaan omtoveren. Donker maken, spullen neer zetten. Een boek met gemarkeerde cijfers, die wijzen naar een code op een slot. Dat slot openen: de groep vindt een CD. CD afspelen, je hoort een hint en muziek. De hint wijst naar een schilderij, hierachter zit een telefoonnummer. etc etc… om uiteindelijk geld te winnen, of jokers. of allebei, het is immers donker :slightly_smiling_face:.

En natuurlijk mag een spel met walkie talkies niet ontbreken. Etherdiscipline. :cold_sweat: