De megapushup bh

De laatste tijd zie je in elke bh winkel, hunkemoller, h&m, livera en nu zelfs de HEMA! van die megapushup bh’s die je borsten 2 tot 3 maten groter laten lijken… Ik vind dit zelf zo belachelijk… Ik bedoel, hoe opvallend als je van de een op de andere dag 2 maten groter hebt. En het zit oook nog eens vreselijk :stuck_out_tongue:

Maar wat vinden jullie hier nu van? Want zoveel mensen hebben zo’n bh haha, vroeg het me echt even af !

Zoekfunctie.

ze zoekt niks?

OT: Ja is inderdaad wel raar want als je een x bij een wedstrijd naderhand gaat douchen ofzo kun je toch niks verbergen en dat komt tog allemaal wel naar voren.
Maar voor een speciale gelegenheid kan het een xtje niet kwaad toch?

Zoekfunctie: kijk eerst op Girlscene of er al zo’n topic bestaat. En ja, die bestaat er. Daar kun je dus je vraag/mening kwijt. :slightly_smiling_face:

^
oooh ja ik zie m nou ook al. ik snapte m al niet want ik had die andere nog niet gezien :wink:

Ik vind het raar dat mensen hier zo op tegen zijn, ook bij die reacties van het artikel van de HEMA, het is logisch dat je jezelf mooi wilt maken, daar horen niet perse grote borsten bij, maar de meeste mannen en vrouwen vinden het wel mooi. Door de reacties bij bijvoorbeeld het artikel lijkt het net alsof je nieteens grote borsten van jezelf mag hebben, zo reageren sommige…

Ik vind dit soort bh’s eigenlijk ook wel een beetje overdreven. Ik snap dat meiden/vrouwen onzeker zijn over hun borsten, maar om nu een bh te kopen die ervoor zorgt dat ze meteen 2 maten groter zijn? Nee…

Ik vind het ook een beetje overdreven. Een klein beetje push up voor de vorm is wel oke. Maar gelijk 2 maten? Wie hou je dan voor de gek?

Er is net een topic over ge-opent. En ik vind het geen probleem, sommige meiden hebben een hele kleine cup en willen dat graag verbergen, dan vind ik zo’n bh een prima oplossing.

mijn mama heeft borstkanker gehad, dus ze heeft haar borsten moeten laten wegnemen, dus voor haar is het wel goed om een pushup bh te hebben (;
<3

Ik vind het vooral erg leuk dat veel (niet iedereen dus :wink: ) zeggen dat je je zelf voor de gek houdt, dat het nep is etc etc etc… maar àl die bh’s zijn op internet uitverkocht… haha
Verder doe lekker wat je zelf wilt, zelf zal ik het niet doen want, het past niet van me als ik E zou hebben. Van die normale push up bh’s heb ik er wel een paar.

ergens vind ik het ook gewoon sneu voor de mannen, die zullen in bed dan ook voor een verassing staan…

tja bij de primark hebben ze dat al heel lang en of je nou 1 maat (zoals eerder bij push ups had) of 2 maakt ook niet zo heel veel uit… ik heb zelf ook zo’n ding omdat het bij sommige shirtjes nou eenmaal mooier staat als je een beetje decollete hebt. en ja het is fake maargoed boeien… ik draag dat vooral naar feestjes of naar uitgaan, niet naar school oid.

ik heb er eentje, maar die laat niks twee maten groter lijken. ik heb hem gekocht omdat ik het decolleté mooier vond zo, maar eigenlijk niet voor die twee maten :stuck_out_tongue:

Het lijkt me zo vervelend als je die bh uitdoet en dan heb je ineens veel kleinere borsten! Of met sporten, dan lijkt zo’n push up mij niet echt lekker zitten en dan heb je ineens 2 cupmaten minder :stuck_out_tongue:

Ik vind het echt té hoor. Dat je een push up wilt… oke kan ik mee leven, maar 2/3 maten groter is echt overdreven. :"D Lijkt me ook best wel een faal als iemand dat de ene dag draagt, en de andere dag weer een ‘gewone’ BH :"D

DIT.
of bijvoorbeeld als je altijd enorme bobbies heb en dan gaat zwemmen ofzo blijkt dat je nep bent, besef hoe hard roddels gaan!

Een beetje te :stuck_out_tongue:! Je houdt je zelf er echt mee voor de gek. Ik zou niet willen weten hoe het eruit zal zien als iemand met cup d/e dat zou dragen…

even Offtopic:
Maar sorry ik kan dat andere topic niet vinden dus waarom zouden we zeuren dat er al zo’n topic bestaat.
Die fucking zoekfunctie doet niet wat IK wil.
Echt sommige mensen op girlscene zeuren echt te erg!