de markt

Heeey,

Ik vroeg me eens af wie wel eens naar de markt gaat.
Ik ga best vaak om stofjes te kopen of soms ook kleding,en jullie kopen jullie daar ook kleding of ook nog andere dingen?

xxx

Ik ga vaak naar de markt voor groente en fruit en sjaals enzo. Maar niet echt om daar kleding te kopen. Vind dat altijd toch raar, kleding passen in zo’n kraampje enzo… :stuck_out_tongue:

NOU ik ga nu weer naar de markt :sunglasses:

De markt is altijd op vrijdagochtend en zaterdag hier.
Vrijdags moet ik naar school en zaterdags werken, dus ik heb geen tijd.
Heel erg soms, op vakantie kom ik er wel en snuffel ik rond naar hebbedingentjes zoals sokken, ondergoed, tassen, sjaals en dingentjes voor m’n hond.
Kleding koop ik er vrijwel nooit, meer omdat ik niet kan passen daar.

ik heb er een keer een tas gekocht…
en een tandenborstel hahahahahahaha
ik kom er dus nooit xD
xxx

Rommelmarkt ga ik heeeeel vaak, gewone markt ga ik alleen kijken bij de oude zooi en de lintjes enzo :slightly_smiling_face:

Rommelmarkt ging ik vroeger heel vaak heen met m’n moeke. Maar dat kan ze niet meer aan (vermoeidheidsziekte).
Iedere dinsdag staat hier de markt. M’n moeder haalt er vaak groente etc. Stof haal ik er niet. Al was er laatst een speciale stof markt, daar heb ik me gek geshopt :grinning:
En ik haal kleine stukjes stof bij een speciale winkel hier. Ik gebruik ze om kleding voor m’n popje te maken, ze verkopen de stofjes toch goedkoop voor zo’n klein stuk tussen de ‘restjes’ bak.

Bij ons is de kledij op de markt écht lelijk.

Mijn oma werkt op de markt(kaas verkopen). Maar kleding koop ik er eigenlijk nooit meer. Vroeger deed ik dat weleens, maar je ziet toch wel dat het slechte kwaliteit is en na 2 keer wassen kan je het weer weg gooien.

Ik koop wel eens kleding op de markt. Gewoon broeken voor 10 euro of shirtjes, truien, vesten blablabla. Ik kom er eigenlijk nooit voor iets anders… Maar ik ga alleen in de vakantie als ik op die dag zin heb om een stuk te lopen.

Ik koop wel eens kleding op de markt, maar eigenlijk alleen op de zwarte markt omdat ze daar dingen hebben die ik leuk vind & dan goedkoop ^^. Mja ik ga ook wel naar bijv. de cuyp voor assecoires/stoffen/lintjes/frutsels.

Ik heb er weleens een stroopwafel gehaald.
Maar verder kom ik er niet.

ze hebben er altijd bij ons hele leuke sjaals, met barok prints enzo :slightly_smiling_face:

ik koop alleen eten zoals kibbeling en stroopwafelkruimels :stuck_out_tongue:

Ik koop dus echt geen kleding op onze markt, allemaal van die goedkope troep

Ik ga wel naar de markt voor groente, vis, kaas en loempia’s maar verder niet eigenlijk…

Nee, maar ik vind de kleding die ze daar verkopen wel passen bij hoofddoekjes.

Wat bedoel je hiermee?

^