De Mannentester

Heee meiden,

Ik heb een facebookpagina gevonden met de naam: De Mannentester. De pagina zoekt uit of je partner vreemdgaat. Nu gaat het al een tijdje niet lekker tussen mij en m’n vriend. Hij is de laatste tijd heel erg afwezig en appt veel met andere meiden. Hij wil ook nergens meer over praten met mij, want ik mag me er allemaal niet mee bemoeien. In vorige relaties is hij al een paar keer vreemd gegaan. Nu ben ik super bang dat hij dat bij mij ook doet. Ook als hij bij mij is appt hij altijd met hetzelfde meisje. Ik heb hier geen goed gevoel over. Zal ik een berichtje sturen naar die pagina of gaat dat te ver?

liefs

Je kan het beter meteen uitmaken :’) Of ga met hem praten.

Maak het uit met hem, je bent veel beter dan dat.
Die "Mannentester’’ is er alleen ter bevestiging en die heb jij al.

Onzin zo’n pagina. Als je je vriend niet vertrouwt moet je er met hem over praten. Als hij niet wil praten, zou ik het uitmaken. Praten is wel het minste wat je moet doen als je met elkaar een relatie aangaat.

Maak het gewoon uit.

Zoals de andere meiden hier zeggen, onzin zo’n pagina. Probeer er inderdaad over te praten als hij dat echt niet wil, uitmaken. Communicatie vind ik het belangrijkste in een relatie. Succes !

Bedankt meiden!

Praat er met hem over en die “Mannentester” is volgens mij echt onzin.

Zeg gewoon tegen je vriend dat hij zoveel veranderd is en je niet begrijpt hoe het komt ofzo.

Is dit niet gewoon reclame voor die Facebookpagina haha

zo’n onzin pagina zou je niet mogen bezoeken, da’s het probleem opschuiven naar een andere om ‘op te lossen’, zelfs niet bewezen dat het serieus is.

net hetzelfde als ‘ontdekt of je crush ook een crush op jouw heeft’ of het onnozele ‘stuur je naam+ naam van je crush of jullie bij elkaar passen.’
communicatie met je vriend, het lost veel op!

Volgensmij wel aangezien de pagina eén like heeft. :cold_sweat: