De ''Manieren om je haar sneller te laten groeien'' topic.

Hey hoi. Ik had toen ik klein was had heel erg lang haar, maar was er toen rond mijn 9de helemaal klaar mee, en heb het toen laten af knippen. Ik had toen best stijl haar, met een beetje slag. Maar nadat ik het heb laten afknippen is mijn haar heel dik, kroes en pluizig geworden. Dus mijn punt na een lang verhaal is: Ik wil mijn haar weer lang hebben want dat vind ik gewoon mooier en misschien helpt dat mij met mijn haar problemen. Hebben jullie manieren om je haar sneller te laten groeien ? :slightly_smiling_face:

veel melk drinken. je hoofdhuit afentoe masseren. je haar niet stijlen/krullen. :slightly_smiling_face:

Melk drinken zou ik maar niet doen. Als je daar teveel van drinkt kun je erg verstopt raken. Ervaring mee.

Ze zeggen dat die pillen werken van biergist, bij men zus volgensmij wel. Haar haar groeide heel snel toen ze die pillen slikte en nu in een keer niet meer, nu ze is gestopt…

Hmm jaa, dat heb ik ook eens gehoord. Een soort vitamine pillen zijn dat volgens mij.

1 glas in de ochtend en een in de avond, dan zijn je hormonen toch het sterkst?

Melk dus ? Ik hou er niet zo van maar als het mijn haar sneller kan laten groeien heb ik er voor over !

Melk is eigenlijk bedoelt voor jonge kinderen of kalveren. Niet voor ouderen.
Teveel zuivelproducten is niet goed voor ‘elk’

Melk is toch heel slecht voor je huid ?

Ik heb even gekeken op internet, en daar staat dat je vitamine B nodig hebt als je je haar wilt laten groeien, en vitamine B zit in melk. Dus je hebt gelijk !

ik heb ook van biergistpillen gehoort maar gaat daarvan je okselhaar/schaamhaar etc. ook niet sneller groeien en krijg je dan niet heel veel lichaamsbeharing… daar ben ik bangvoor daarom slik ik ze ook niet…

Veel plezier met je verstoppingen later! (:

Ja klopt dat kan wel volgensmij.

Wat voor ervaringen had jij met veel melk drinken ? Dat zei je net ofzo aha.

Hee, je hoeft niet gelijk zo lullig te doen , ze hoeft toch niet gelijk verstoppingen te krijgen? Van 2 glazen melk ga je echt niet dood. En dat jij er ervaring mee hebt, betekent niet dat het met iedereen zo hoeft te gaan.

He ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht !

heeft iemand ervaring met biergistpillen dan?

WithOutYou16 zei dat haar zus het gebruikte

Ja en bij haar werkte het, ik weet niet of ze last had van nog meer groeiend haar op vervelende plekken. Maar haar haar groeide wel sneller.

Oke, en enig idee waar je dat kan kopen en hoeveel je er ongeveer voor moet betalen ?