De maandag

Wat vind ik de maandag toch leuk! Je komt moe je bed uit, moet haasten dit en dat anders kom je te laat. Je stapt op de fiets en dan blijkt het ook nog eens -1 graden te zijn en staat er een super harde wind.

Het eerste uur, half negen en je irriteert je alweer aan de talloze bruggers die voor je voeten lopen. Hier gooit er eentje met zijn gymtas naar je hoofd en daar valt er eentje van de trap.
Dan de leuke schooldeuren nog, die niemand ooit voor je openhoudt en ze altijd recht in je gezicht terug laten klappen.

En alsof we het allemaal nog niet zwaar genoeg hebben, heb je het eerste uur ook nog eens die geweldige leraar. Saaie verhalen ophangen, een dagopening en ja: je moet weer eens hard werken.
In de pauzes erger je je dood aan al het eten dat je om de oren vliegt, dan struikelt er weer een brugger en 4e klassers pakken zijn chips af. (Dit is echt waar gebeurd vandaag, haha!)

Kortom: de schoolweek is weer begonnen!
En iedereen heeft er zin in, kan niet wachten tot het weekend weer begint.

Maandag is vreeeeeeselijk!
weer 7 uur opstaan, en dan de eerste 4uur = Geschiedenis, Ak, blokuur Scheikunde. daarna twee uur gym! en dan nooog een uur natuurkunde! saaier kan gewooon niet =| maarja meot toch elke keer weeer!

ik leef zó met je mee,
kan niet wachten tot ik weer in mijn bed lig en de dinsdag begint:$

uppppppp

Tell me why, I don’t like mondays.
Bah. Kutmaandagen.

amen to this.

alleen moet ik al om 8 uur op school zijn :stuck_out_tongue:

http://www.youtube.com/watch?v=8yteMugRAc0

maar zo erg ben ik ook nog niet :wink:

ik vind de dagen daarna net zo saai eigenlijk, maandag valt nog mee. vrijdag is bij mij pas een kutdag.

Ja. Ik verveel me en ik ben moe.

[i]I hate mondays too.

Ik ben ook ALTIJD te laat op maandag, en idd ik kan ook nooit wachten tot het weer weekend is.

En ik ben ècht toe aan vakantie ;x
[/i]

aw, ik snap wat je bedoelt.
&dan moet je maandag ook nog eens tot 4 uur naar school.
whoeh, ik heb het overleefd. =]

Eerst moest ik op maandag tot 16.20 naar school :astonished: Zo lang XD Vandaag had ik toevallig een chille dag :slightly_smiling_face:

gelukkig geen last meer van bruggers en vroeg opstaan al helemaal niet.
hoefde pas om half 1 op school te zijn en was om 2 uur alweer uit!
Wat een luizenleven, 't studentenleven.

ja inderdaad!
ik heb stage van 7 tot 3,
en dan moet ik er om half 6 al uit =/
maar, mn stage is wel leuk,
dus ik heb het er nog een beetje voor over.
vandaag pas mn 2e dag. xD

myaaaa. (:

Meestal mag ik op maandag lekker uitslapen, maar vandaag om half zes op, heya!

Leuk idee van werk om de inventur te gaan doen en dan iedereen vroeg zijn bed uit te trommelen, daarnaast heb ik dus van ong. 8 uur tot half zeven gewerkt, dat is best zwaar :’)

Mijn maandag is juist geweldig x)
eerste vrij, 3 uurtjes les, en dan ben ik uit
en meestal zie ik op maandag mijn vriend ^^

ik haat de maandag zoo erg hee!!! =O

kan dan nooit denken of actief meedoen met de les ofzo XD
ben altijd half aan het slapen :stuck_out_tongue:

Haat aan de maandag. Kunnen ze die dag niet gewoon schrappen?
Het is maar goed dat ik de eerste 2 uur vrij heb, anders zou ik echt depressief worden.

schoolhaat:D

het is maandag, om half tien kom ik mijn bed eens uit, om lekker lang te douchen, klaar te maken en naar het busstation te fietsen om lekker te gaan shoppen met een vriendin!

'k loop stage in een kapsalon, en die is gesloten op maandag! (: