De liedjes die je nooit onthoudt, maar toch heel mooi zijn.

Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen haha… Je zit in de auto en je hoort bekende pop liedjes voorbij komen, die onthoud je makkelijk. Maar dan af en toe hoor je een nummer, wat je al super vaak gehoord hebt maar je je dan pas beseft dat het eigenlijk altijd al een heel mooi nummer is geweest! Al onthouden velen ze niet, ik heb hoop dat er een paar van jullie tussen zitten die er wel een paar kennen. Nou, ik ben op zoek naar zulke nummers en ik kan jullie hulp echt gebruiken. :bowing_man: Ik doe mee aan een muziekoptreden bij mij op school en heb nog geen nummer om te zingen, dus ik dacht, zo’n secret nummer lijkt me wel vet! Het maakt echt niet uit wat voor een gek nummer het ook mag zijn, ik kan alles op zijn minst proberen. Mogen jullie nog andere nummers die leuk zijn om te zingen op zo’n optreden kennen, of tips, dan hoor ik dat natuurlijk graag! Alvast bedankt! Xxxxx

sorry ik kan je hier niet mee helpen :cold_sweat:
zie dit maar als een upje

Ik heb dat echt super lang gehad met Dust In the Wind van Kansas, ik vond het altijd al ontzettend mooi maar ik weet pas zo’n twee jaar van wie het is en hoe het heet.

Dit heb ik zo vaak! Maar je raad het vast al, ik weet dus geen titels

Ik heb dat heel lang gehad met Sia - Breathe Me! Moet je wel een lage stem voor hebben of hem transponeren.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/nummers-die-iedereen-kent-maar-niemand-weet-hoe-ze-heten-113519.0.html