De leukste (volwassen) Engelstalige boeken.

De. zoekfunctie. zuigt.

Weten jullie leuke Engelstalige boeken voor mijn leeftijd (18)? Ik ga namelijk morgen naar de bieb, en wil daar wat boeken lenen.

Waar hou je van? ;l Thriller, geschiedenis, drama, romantiek, psychologie, weetikveel.

Ik heb net voor school de serie van Noughts and Crosses gelezen. Het is misschien niet echt voor 18 jaar maargoed, zelf ben ik bijna 17.

Geen thrillirs, dan kan ik niet slapen :’).
Maar ik hou erg van waargebeurde verhalen en verhalen zoals bijv. the devil wears prada…ik weet niet hoe ik het moet noemen.

Iemand?

The Last Song
Dear John
A Walk To Remember
allemaal van nicholas sparks

Uglies van Scott Westerfeld.

Oke, bedankt alvast!
Misschien kunnen jullie ook even erbij zetten waar het over gaat? :slightly_smiling_face:

Boeken van Cecelia Ahern zijn altijd heel vet. Het zijn vaak een soort romantische boeken maar met een fantasy-aspect zeg maar.
En ehm
Stephen Fry, heb ik niet zo heel veel van gelezen nog maar ik weet wel dat Making History echt megavet is. Gaat over hoe de wereld zou zijn als hitler niet geboren was. Zo leuk geschreven.
Roddy Doyle schrijft vooral boeken over de achterbuurten van Dublin, je moet je wel even aanpassen aan zn manier van schrijven.
Agatha Christie schrijft detective verhalen, heel leuk altijd.
En die klassiekers natuurlijk, Austen en the Brontë sisters enzo. En Shakespeare! Nou die schrijven vooral liefdesverhalen die zich afspelen in de 16e/17e eeuw.
Verder kan ik even niet zoveel bedenken.

is dat de Dear John van die film? :slightly_smiling_face:

running with scissors - je volgt het leven van een homo jongen

Uglies is a 2005 science fiction novel by Scott Westerfeld. It is set in a future post-scarcity dystopian world in which everyone is turned “pretty” by extreme cosmetic surgery upon reaching age 16. It tells the story of teenager Tally Youngblood who rebels against society’s enforced conformity, after her new found friends Shay and David show her the downsides to becoming a “pretty”.

Klinkt interessant, wie heeft het geschreven?

Jep

als je dat leuk vind moet je ook even boy meets boy lezen :’)
niet echt volwassen geloof ik, maar echt superleuk.