De leukste hyves jongen die schijnbedriegt leek te zijn.

Het is zondagochtend ik zit met mijn duffe hoofd achter de computer en met koude voeten op de harde vloer en mijn stinkende mond die nog niet gepoetst is heel charmant achter de computer ik verveel me ik dacht: ‘Laat ik is op hyves gaan!’ Ik klik op ene Frank, hm niet zoveel te zien! Opeens ging er een schok door me heen… wat is dat voor knappe jongen die in de vriendenlijst van hem staat! Ik zag een jongen, zwart t-shirt, kettinkje om bruin haar en enorme mooie kop op de foto staan. En toen werd ik nieuwsgierig! Ik dacht, ja ik wil echt keertje met hem chatten dus ik klik op ‘voeg toe als vriend’ en respecteer zijn foto. Ik blijf nog enkele seconden staren naar zijn foto en wacht maar af wat er gaat gebeuren …

Maandagmiddag 15:06
‘Mam, ik ben thuis!’ schreeuwde ik beneden terwijl me moeder boven aan het stofzuigen was. Ze vroeg of ik zin had in een kopje thee, maar ik had daar geen zin in ik dacht alleen maar aan die leuke jongen genaamd ‘Rick’. Ik pakte mijn laptop, plofde op de bank en werd harstikke zenuwachtig… ‘wat zou die terug hebben gestuurd?’ ging steeds door mijn hoofd. Ik klikte op inloggen en vulde mijn wachtwoord in en keek in mijn inbox. ‘Yes yes yes yes zij ik in mezelf, hij heeft me toegevoegd en hij is nog online ook!’ er ging een golf van spanning door me heen, en klikte op ‘chat’. Ik zij;
Rosa: Heee, rick!
Rick: Hey!
Rosa: Sorry dat ik je hebt toegevoegd maar 'k vond je zo knap hihi.
Rick: haha oke maar niet uit hoor.
Rosa: Oke gelukkig!
Rick: Ik heb het idee dat ik jou ken, en ik zie je wel is lopen voor mijn school, vind jou erg leuk meisje.
Rosa: oo hihi echt, wat leuk!
Rick: haha maar ik moet nu gaan ik ga de tuinruimers kijken.
Rosa: okee jammer zeg, is goed doegg kuss xx
Rick: doeg doeg xxx

Oke hm, de tuinruimers?! Leuk?! Maar dan krijg ik een berichtje van ene Jesse hij typt:

Jesse (293)
Vandaag, 17:00

hi,
je kent me verder niet maar ik ken jou via Rick, morgen sta ik met 3 jongens voor jou school en dan moet je er ook zijn. ben je er niet dan zullen er gevolgen komen.
Grtz Jesse.

Ik dacht ‘NEE, DIT WIL IK NIET NEE LAAT DIE HELE RICK MAAR ZITTEN’ en sluitte van schrik de laptop dicht en praatte tegen mijn nicht Larissoe op msn en vertelde het verhaal ze zij; 'Omg doe dit je zelf niet aan want …

EINDE DEEL 1.

Je bent veertien, ik dacht dat je 10 was.
Ten eerste ‘zij’ als ik: ik zeg in de verleden tijd schrijf je als ‘zei’.
Ik vind het best wel een lachwekkend verhaal maar niet in een goede zin.
Ik schreef zulke dingen toen ik ongeveer 10 was, denk ik.
Als je 14 jaar bent, vind ik dit niet kunnen.
Sorry.

hmm ik weet niet :$?

haha nee dit wordt hem niet meid.

haha dat beginstuk lijkt net zoiets als wat je wil wat gaat gebeuren maar wat nooit zal gebeuren :’) (vage zin?)
vind het ook een beetje een vaag verhaal… sorry.

hahaha o shit, toch wel beetje amateuristisch he! nou ik ga dit ff verwijderen en volgende keer kom ik met een goed verhaal!!

Tips voor verbetering:

• duidelijkere zinnen en zinconstructies maken
  • veel beter op je spelling letten
  • het is me nu al duidelijk wat je wil gaan doen met dit verhaal, het plot is veel te duidelijk

~

-Betere titel kiezen

hahahahahaaha ja. :’)

Ik dacht even dat het een probleem was waarmee je zat…

Nou, je kunt wel zien dat dit fake is.

Ja dat dacht ik ook (ik keek bij actieve topics)

Na 2 zinnen wel ja:P

ja ik dacht ook dat het een probleem was,
en dat er in 1 zo’n klein stukje zoveel gebeurd.
dat kan gewoon niet haha.
maar het verhaal had best leuk kunnen worden hoor :slightly_smiling_face:
ik vind dat er verder niks mis mee is, ja behalve wat ik hierboven zei.

huh, eerst heet hij frank en daarna rick?

nevermind:P had fout gelezen

Het is zondagochtend ik zit met mijn duffe hoofd achter de computer en met koude voeten op de harde vloer en mijn stinkende mond die nog niet gepoetst is heel charmant achter de computer ik verveel me ik dacht
→ te lang ;]
Het is zondagochtend. Ik zit met mijn duffe hoofd, koude voeten en mijn stinkende mond zeer charmant op de computer.
etc.

Oke, het is niet zo goed geschreven, maar ik wil het wel aflezen eigenlijk

Ik ook haha ik dacht echt wat is dit nou weer :grinning_face_with_smiling_eyes: