De leukste en stomste dag van je leven

Ik vroeg me af wat nou de leukste en stomste dag van jullie leven tot nu toe zijn. De stomste is bij mij dat mijn ouders uit elkaar gingen en de leukste… tja dat is een goeie. Dat ik voor het eerst ging paardrijden?

UP(a)

geen idee joh

Vraag me dat maar over laten we zeggen 65 jaar nog eens!

ik denk dat ik het dan nog niet weet

jawel dan zeg je
mijn trouwdag en de dag dat mijn man overleed

en dan mag je zelf bedenken wat dan de leukste en wat dan de stomste dag was x]

Hahahahaha

Nee maar ik den kdat heel veel mensen denken van “OH IK GA TROUWEN DIT WORDT DE MOOISTE DAG VAN MIJN LEVEN” maar dat het bij bijna iedereen tegen valt
en ik wil sowieso niet trouwen denk ik. tenzij mijn man het heel graag wil :'3

geeeen idee.

correctie
vriend

Stomste dag? Dat we net 1 dag in Griekenland zaten en toen te horen kregen dat mijn oma plots was overleden.

En de leukste, verder heb ik zoveeel leuke dagen. Maar de dag dat ik m’n vriend voor 't eerst zoende staat hoog in m’n lijstje :slightly_smiling_face:

Idd, je kunt dat nu nog helemaal niet weten xD
Ik heb nooit een heeeele geweldige super dag gehad en ook nooit een heeeele slechte. Dus.

Leukste: Dat ik mijn vriend ontmoette (: liefde op het eerste gezicht en voelde me meteen goed bij hem, nog nooit gehad iig, en kerstgala van de 4e klas nu bijna 3 jaar terug

Stomste: Dat mijn opa overleed

Leukste : mn geboorte
Stomste : mn dood

Nee oke, ik weet het niet

Heel veel van jullie zeggen vraag het me over 65 jaar nog maar een keer maar ik zei tot nu toe.

Leukste dag: toen ik voor het eerst met mijn vriend een ‘date’ had.
Stomste dag: geen idee, ik denk de dag dat mijn oom overleed. Of de dag dat zijn kanker werd vastgesteld…

leukste dag.
afgelopen zaterdag omdat het echt leuk was met hem.

en stomste dag;
de dag dat mijn vader overleed.

Stomste:
mijn break-up

Leukste:
Toen hij minder voor me voelde steeds en toen was hij bij mij enzo en toen hadden we het echt heel leuk gehad en toen lagen we zo op de bank vielen we bijna in slaap en zei hij dat hij van me hield, dat was zo speciaal omdat we zo’n kuttijd hadden en hij het steeds niet meer kon zeggen, maarja nu zal die het nooit meer zeggen want het is uitXD maar toen was het echt zooo speciaal

als dat het ergste is dan weet ik het ook niet meer hoor…