De leukste dingen tijdens gym! (klik)

Mijn allerliefste vriendinnetje en ik moeten samen een gymles organiseren en leiden. Inclusief warming-up etc.

En nou dachten wij dat jullie vast wel wat leuke ideeën hebben! :slightly_smiling_face:

Barst maar los! Wat is jullie favoriete bezigheid tijdens gym/ sport?

Voetbal of trefbal is leuk
EN ringzwaaien!

hihi. misschien kunnen jullie gewoon lachoefeningen doen, goed voor de lachspieren :drooling_face: haha. (goed idee he eymslijm?)

Matschuiven ( moet je 2 teams een aan de ene kant ,en de andere aan de andere kant en dan moet je naar de mat toerennen en die Proberen zo ver mogelijk te schuiven)(met je kond)

een zwemles ofzo?
reddingszwemmen?x]
dansen, volleybal, en hoe heet dat ookalweer, dat je met een groepje allemaal kunstjes moet doen, acrobateren ofzo x]
en als je een klimmuur in de zaal hebt, klimmen!
of buiten gym, in een bos ofzo.
of trampoline springen, salto’s maken handstanden oefen,er is zo veeeel te doen ;’)

Ja dat had ik ook gedaan samen met een vriendin. Daarbij raakte toen een jongen zwaar geblesseerd en die liep wekenlang met krukken. Ik voelde me echt schuldig :S

ik vind van gym alles leuk behalve rennen :stuck_out_tongue:

maar het leukst vind ik; trampoline, kast, trapeze enzo…
en voetbal en trefbal enzo zijn ook altijd wel leuk!

Honkbal
Trefbal
Rennen
Ringzwaaien
Iemand is em niemand is em (A)!
Turnen.
Naja, bedenk maar wat :wink:

Dansen ofzo is ook leuk om te doen met gym :slightly_smiling_face:

honkbal
voetbal:D
rugby!

Oeh, bedankt voor alle leuke, enthousiaste reacties!

Als JIJ daar achter je computertje nou ook nog iets geniaals heb: REAGEER. :slightly_smiling_face:

apenkooien :slightly_smiling_face:
rugby!
trefbal!

mens erger je niet ;’)

Handballen, trampoline, een soort circuit ofzo met allerlei verschillende dingen en dat je dan moet doordraaien, en dansen maar dat is niet leuk voor de boys. :slightly_smiling_face:

Ik vind gym meestal niet leuk (onhandig als weetiknietwat xD) Maar wat ik wel leuk vind is ringzwaaien =D Dat hebben wij toen ook gedaan met onze gymles (wij moesten dit ook doen…) En zwemmen is ook heel leuk, maar ik vraag me af of dat kan. Nja, beschouw dit maar als een upje ^.^

honk/slagbal
ringzwaaien
trefbal
trampoline
voetbal
tennis/badminton
HOCKEY!
volleybal

Acrobatiek en salto springen met band, dan kun je ook achteruit en dat vind ik koel :slightly_smiling_face:

PIONNENROOF!

das echt leuk!

je hebt dan 2 teams

allebei aan de ene kant van de zaal
bij de ene team staan er allemaal pionnentjes voor, het andere team moet proberen die pionnentjes te ’rofen’

vliegend tapijt!

Ik moet ook binnenkort een warming up geven met een vriendin. xD

Pionnenroof is idd leuk
Trefbal
Slagbal
Voetbal
Basketbal
Ring zwaaien