De leuke kleding van Tumblr en Instagram

Ik kijk altijd foto’s op sites zoals Tumbl, Instagram en WeHeartIt. En het valt me op dat die meisjes altijd superleuke kleding aanhebben,

Nu vroeg ik me af of er misschien een goedkope webshop is waar ze veel soortgelijke kleding verkopen.

Alvast bedankt!
x

hipster

Ja, maar is daar een leuke webshop voor?

Je kunt kijken op fresh-tops.com

Ik heb wel een paar kledingstukken die kunnen worden gerekend tot ‘hipster’, ja XD

Ik heb een Cool story bro sweater die ik heb gekocht in een winkeltje in Amsterdam, shirt factory of zo.

Ik heb 2 x een FUCK sweater, waarvan de ‘c’ een chanel logo is. Vooral meisjes die het “snappen” vinden hem helemaal geweldig XD

Ik heb een ‘fuck’ - uitleg shirt, waarop een woordenboek ‘definitie’ staat van het woord. ik vind hem echt leuk :'D

en een superman topje, en die vind ik ook helemaal het einde (1x gedragen daar niet van ;p) maar ik zou hem perfect kunnen combineren met acid-wash shorts eronder

sommige mensen vinden me vast walgelijk nu/vinden dat ik een walgelijke stijl heb, maar ik vind het echt mooi! buiten dat draag ik niks dat erg hipster is dus :’)

trouwens: kleding kun je halen van sites zoals romwe/sheinside/2dayslook, daar heb ik mijn sweaters etc vandaan! en the shirt factory in amsterdam dus ook ;p

Echt zo erg bedankt! x
Vooral www.fresh-tops.com is erg leuk, alleen jammer dat de verzendkosten erg duur zijn

Brandy Melville is de perfecte winkel voor je, sowieso.

Waar zit die winkel in amsterdam :slightly_smiling_face:
en wat valt er te snappen aan je fuck-trui? :’)

fresh tops is geweldig, maar die simpele shirts maak ik liever zelf. 40 dollar is belachelijk joh.

Forever 21?

Brandy Melville inderdaad!

upje ^.^

Ebay!!

Je zou ook op bijvoorbeeld duurdere site’s kunnen kijken en dan zoeken of je hetzelfde voor een leuker prijsje op ebay kunt vinden.
Er staan ook wat dingen op findthatmusthave.nl