De leuke jongen van de America Today

Ik heb alles weggehaald omdat het toch niks is geworden, en ik vond het een beetje stom om te laten staan! :slightly_smiling_face:

liefs.

Haha hele goede zet! Ik zou inderdaad heel playful zeggen van: “Ik heb nog een mooie foto van je…” en dan reageert hij waarschijnlijk van ohja ohja en dan kan jij iets zeggen van: “Als je me nou even toevoegt op facebook stuur ik hem wel door naar je”. En als je dan mazzel hebt zegt hij “je kunt hem ook door-appen.”

Wat je in je achterhoofd moet houden is dat je lekker zelfverzekerd over moet komen. Je kunt dus best “voeg mij toe op facebook” zeggen in plaats van “ik voeg jou anders wel toe”.

-

Ik ga dit topic volgen!
Ik zou trouwens zeggen dat ie jou moet toevoegen ipv dat jij hem toevoegt

Uiteindelijk kunnen jongens het initiatief van een meisje heel erg waarderen. Dus probeer je moed nog één keer bij elkaar te rapen en probeer het.

oeee leuk! doen doen!

Doennn, echt, je hebt de openingszin en je vind 'm leuk dus wat heb je te verliezen? :slightly_smiling_face: Je kan naar z’n Facebook vragen en als hij zijn nummer niet geeft is dat niet zo’n drama, dan begin je gewoon een gesprekje op fb en kan je later alsnog zijn nummer vragen. Laat even weten hoe het gegaan is als je het doet!

Ik volg! |Ik zou 'm zeker aanspreken, vind het in jouw situatie zeker niet creepy oid. Succes! (:

o jee, als mensen dit gaan volgen moet ik wel wat gaan zeggen! vanmorgen dacht ik nog ja joh dit doe ik wel even, maar toen ik eenmaal langs de maw liep dacht ik echt jezus waar ben ik mee bezig…
Maar dat jullie zeggen dat het niet raar is helpt wel hoor!

Nee? ik zit er nu een beetje over te twijfelen! het is nu al bijna een maand geleden, stel dat hij me niet herkent!
of nog erger dalijk heeft hij een vriendin, dan durf ik me daar nooit meer te vertonen!

Als hij een vriendin heeft kom je er gauw genoeg achter! Lijkt me leuk als je hem probeert aan te spreken! Ben benieuwd.
succes!

jaa dat is waar! maar als dat zo is zal ik me echt zo ongemakkelijk voelen, wat moet ik dan zeggen! oh oké, laat maar dan doei.

Je moet hem zeker proberen aan te spreken. Anders zal je over een paar weken waarschijnlijk spijt krijgen dat je het niet hebt gedaan. (Ja dan laat je inderdaad een grote kans lopen) Hoe langer je wacht, hoe minder kans dat hij jou herkent (of je moet een hele speciale indruk bij hem achter gelaten hebben, zonder dat door te hebben). Succes in ieder geval!

aah shit je hebt helemaal gelijk!! nu denk ik echt, waarom heb ik het vandaag niet gedaan?! :rage:
ik ben nooit echt een held geweest op het gebied van jongens, omdat ik altijd denk dat ze me toch niet leuk vinden en vast wel beter kunnen krijgen.

Wat leuk! Gewoon doen!

Over dat “misschien-heeft-hij-een-vriendin” gedoe: Hij zal echt niet meteen zeggen: nee sorry, ik hoef die foto niet want ik heb een vriendin.

Beetje raar. Mocht hij een vriendin hebben dan zegt hij daar hoogstwaarschijnlijk toch niets over want dan zie je het vanzelf wel op zijn Facebook staan (: dus dan loop je ook niet echt een blauwtje. Alleen geeft hij wel goede signalen dus ik zou me niet teveel zorgen maken!

ja dat zal inderdaad raar zijn, maar goed het gaat natuurlijk niet om die foto maar om het feit dat ik zijn nummer/facebook wil. En waarschijnlijk heeft hij dat zelf ook wel door (hoop ik!)
maar misschien moet ik er maar niet van uit gaan dat hij een vriendin heeft, als ik dat ga denken dan durf ik dalijk helemaal niet meer.

AAA goeie zet! Doen doen doen doen! Jongens vinden het meestal echt gewéldig als een meisje initiatief toont! Niet geschoten is altijd mis!:slight_smile:

Ik heb weinig aanvulling op de rest, want ik zeg ook DOEN!
Ontzettend goede, handige kans om zo verder contact met hem te leggen. Zelfs al zou het uiteindelijk niet lukken om de een of andere reden, dan vind ik niet dat je een blauwtje gelopen hebt, want de vraag kon ook gewoon random zo zijn als aardigheidje zonder verdere bedoelingen. Ik denk ook dat hij jou echt ziet zitten, anders vraagt hij jou niet of je nog een keertje langs komt.

En stel dat het dus zou mislukken, dan loop je die winkel gewoon nooit meer in. Ik denk dat de meesten wel van zo’n unieke kans dromen haha.

Jullie hebben gelijk! haha die laatste zin van jou is erg confronterend, misschien is dit inderdaad wel een unieke kans die ik nu laat lopen! en, ik hoef morgen pas in de middag te beginnen, ik kan natuurlijk iets eerder gaan zodat ik daarvoor langs ga, haha god wat eng.
zal ik morgen gaan?