De leuke jongen is jonger als het meisje

Hee,
ik heb echt een heel erg probleem
ik vind een jongen nou heel erg leuk, hij vind mij ook leuk (heeft die tenminste gezegd haha).
maar de jongen is wel jonger als mij, ik ben nu 16, hij is ook 16, maar ik word over 3 maanden 17. Hij is volgens mij 8 of 9 maanden jonger.

Ik zit in 5 havo, hij is 4 havo.
Maar ik vind het zo klote dat hij jonger is, wat moet ik hiermee doen?
Hij is ook niet heel groot, denk net even groot als mij of ietsje kleiner,
wat zouden jullie doen?
Help me alsjeblieft!
XXX

Liefde kent geen leeftijd.

Als je hem echt heel leuk vindt zou ik er gewoon voor gaan !

Wtf boeit dat nou.

Wat is nou het probleem? Want ik zie het niet.

in vijf havo mag je toch wel weten dat het ‘jonger dan’ is

Dat vind ik echt zo’n pedo opmerking :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar goed, als jullie elkaar leuk vinden zie ik het probleem niet…

haha idd.

maargoed echt fucking schijt aan dat hij een aantal maanden jonger is! Seriously, wat doe je nou moeilijk? T is toch niet alsof hij 15 is en jij 18?
Niet zo dom doen en er gewoon voor gaan. Als je hem écht zo leuk vindt, kunnen die paar maandjes je aan je reet roesten.

Ik heb ook sinds kort een vriend die een jaar jonger is dan mij, hij 15 ik 16. ( ik zat eerst ook met het leeftijdsverschil ) Maar als je hem leuk vind en je het verschil niet merkt qua leeftijd is er geen probleem toch ?

Mijn vriendin heeft ook met een jongen die een klas lager zit. Boeiend.

Ik heb zelf met een jongen gehad die bijna 3 jaar jonger was.
Groot verschil dus, hehe :grinning_face_with_smiling_eyes:
Op zon leeftijd kan dat veel verschil maken, maar als je ouder bent dan maakt dat helemaal niks meer uit. dan is 3 jaar niks & bij jou is het nog geen jaar, dus ik zou me er echt niet druk om maken. Liefde kent geen grenzen!

Age is just a number.

Mijn vriend en ik schelen bijna 2 jaar. Kan prima, zolang je maar geestelijk een beetje dichtbij elkaar zit.

leeftijd maakt toch niet uit? en bij jullie scheelt het niet eens zoveel dus t kan wel toch, als hij zich niet te kinderlijk gedraagt ofzo :wink:

Mijn vriend is ook jonger, niet heel veel jonger maar de meeste mensen die het horen zeggen toch : Huh, is ie jonger?

Maar dat maakt echt niet uit, als inderdaad maar een beetje op 1 niveau zit.

Precies, age is nothing but a number.

Leeftijd boeit niet.

Vaak is het wel zo dat jongens later volwassen worden, dus dat meisjes oudere jongens zoeken. Maar dat is geen reden om het niet te proberen :wink:
Dus als je denkt dat jullie geestelijk ongeveer hetzelfde niveau hebben, moet je het gewoon doen dus.

Mee eens!

Het scheelt helemaal niet veel!
Het is niet dat hij 12 ofzo is. xD