Niet echt een miskoop, maar ik weet gewoon niet hoe ik de trui kan combineren.
Hij is echt heeeel erg oversized bij mij.
Als iemand leuke ideeën heeft hoe ik de trui (naar school) kan dragen, hoor ik het graag.
Liefs
Niet echt een miskoop, maar ik weet gewoon niet hoe ik de trui kan combineren.
Hij is echt heeeel erg oversized bij mij.
Als iemand leuke ideeën heeft hoe ik de trui (naar school) kan dragen, hoor ik het graag.
Liefs
als hij veel te groot is zou ik je aanraden hem te dragen als jurkje met een dun riempje om je taille zodat het een beetje wordt gebroken? Anders op een broek die de trui goed tot zijn recht laat komen.
op een legging dragen kan ook.
mwooooh. love that sweater,
heb m zelf ook ook oversized xd
ik doe t zelf altijd met een tregging in zwart of grijs.
met lang zwart hemdje er onder.
ik houd t dus simpel, want daar houd ik van.
maar tis ook leuk met een rokje idd!
-
Ik weet ook niet hoe ik 'm dragen moet omdat ie zo fuuuuucking pluist. :"D
Ik zag laatst een meisje van mijn school met deze trui lopen en een leren broek er onder, zij had de trui ook iets te groot gekocht maar dat vond ik juist leuk staan bij die broek.
^ Ik dacht ook meteen aan een leren broek, of zo’n tregging met leren stukken erin! Dan wordt het net wat minder fluffy en roze! Verder zou ik er hakken of veterlaarsjes bij doen, dat lijkt me wel mooi. En wat chunky sieraden mocht je die hebben! (: ooh en een blousje eronder en dan het kraagje erbovenuit!
Met een leren broek zou het leuk zijn!
van de 4 foto’s van@Summer_DREAM vind ik de laatste echt heeeel erg leuk.
Ik heb die ook, draag hem met een grijze skinny jeans & zwarte schoenen met een kort hakje.
Zelf heb ik zo’n lange witte blouse, als je die eronder doet zodat hij eronder uit komt en dan een strakke broek lijkt mij heel leuk. Heel veel leuke combinaties zijn hier boven al genoemd en die foto’s zijn echt leuk!
Oeh wat zou ik die trui ook graag hebben lijkt me zo heeerlijk zitten
liefs