de lama's

DUMP HIER ALLES OVER DE LAMAS!!!

Hée ik vind Ruben van der Meer ofzo Geweldig!! En Ruben Nicolai ook:D!!
Uitspraken zou ik niet weten:P(A)

Liefs

Ik vind de 2 ruben’s zo leuk. en dan vooral dit stukje vind ik leuk; :grinning:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2296803959089094624

En dan het maxima en willemalexander gedeelte

ik vind iedereen geweldig… maar de allerleukste vind ik ruben van de meer :grinning: bij de doventolk met guus meeuwis is hij zoooo geweldig!

‘‘Hè, staan we nou weer vast op de ring van Saturnus.’’ xD

ik vind de 2 rubens geweldig :grinning: maar wij gaan met school een presentatie doen over de lama’s :grinning:

ik heb net dat maxima en willem-alexander gedeelte gekeken…:grinning: echt ge-wel-dig

Ik vind ze allemaal geweldig, ben blij dat sara kroos weg is.
Ik vind ze allemaal op een andere manier geniaal, maar ik denk dat ik ruben nicolai het leukst vind.
Verder kan ik niet 1 specifieke uitspraak zeggen die ik goed vond, want ze hebben er zo veel :slightly_smiling_face:

ik vind ze alle 4 geweldig

jeroen ruben N rruben vd meer en tijl… ik kan er niet tussen kiezen :slightly_smiling_face:

de beste uitspraak:
tijl: ik heet otto meesterlijk :slightly_smiling_face:

en verder
vind ik alles meesterlijk
k heb ze allemaal echt al honderd keer gekeken en ik ken ze allemaal uit mijn hoofd zowat xD

[b]Ik vind Ruben Nicholai geweldig ^^

& ik vind die scene van dat ze dat liedje zingen van Queen; Bohemian Rhapsody leuk xD[/b]

Ik vindt ze allemaal wel leuk. de ene keer de ene leuker de andere keer de andere :’)
Vond het leuk toen ruben van der meer zo’n liedje van guus meeuwis moest tolken (A) En die blikken in je ogeenn (:sunglasses:. (A)

Haha ja idd, heb ik net gezien xD Is echt grappig ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

ruben nicolai& laurien en mijn ouders zyn vrienden ze wonen bij ons in het blok

Ooh, ze zijn allemaal geniaal! :sunglasses:
Die aflevering met Guus Meeuwis, geweldig gewoon :laughing:

AAAHH!!! kun je dan een meet&greet voor me regelen?? (a) ik ben helemaal fan van hem!!! En de lama’s zijn super!!

Supperrooz dat is cool!
Sta je ook met hem op de foto enz? :grinning:
Ik vind ze allemaal super! Whaha met Guus Meeuwis was egt GEWELDIG!

Jaa Guus Meeuwis :stuck_out_tongue: Ook echt dat Guus slap ligt haha.
Ennee welke ik wel goed vond; ‘‘Een gestreepte koe maakt nog geen zebra.’’ Dat is echt míjn zinnetje haha. xD Ik gebruik het overal :stuck_out_tongue:

neeeee duhduhhhhh wil ik niet hoor maar ze hebbeb een heeeeel schattig kindje!

Ze weten dat kindje wel goed weg te houden voor de pers.
ik heb haar nog nooit in een of ander roddelblad ofzo gezien.