he nu denken jullie vast wat een zeik wijf maar ach hier komt het hoor:
ik voel me de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel, om de meest random dingen en eigenlijk echt om niks, ik denk bij mij zelf wat een dramaqueen. Hebben jullie dit ook wel eens of ben ik hier de enige?
het is al 3 maanden uit met mijn (eerste) vriend en kan me er nog steeds niet overheen, en het idee dat hij al zo snel overheen is, word ik nog meer depressed, ik heb net examens gehad en iedereen gaat op vakantie naar mallorca bv, lekker zonnen en veel feesten, ik krijg hierdoor allemaal een kut gevoel van, ja i know wat een drama ben ik, maar echt ik meen het dan denk ik, ik wou dat ik zulke vriendinnen heb die lekker met mij samen op examenreis ga, ik heb wel vrienden hoor daar niet van, maar ja een paar gaan al op vakantie, en een paar mogen het dan weer niet van hun ouders, er is wel wat bij elke vriendinnen waardoor we dus gewoon niet kunnen, en dan heb ik de laatste tijd ook niet echt een hele goeie band met mijn moeder, omdat ik alleen maar chagrijnig ben.
dusja jongens de vraag is wat moet ik? ik word hierdoor ook echt ongelukkig van, wat moet ik doen om mezelf uit de dip momenten eruit te halen…