De kwaliteit van Primark

Ik had een vraag, aangezien de Primark al een poos zijn deuren heeft geopend, hoe de kwaliteit van de kleding en accesoires is. Want het is erg goedkoop en ik vroeg me af of ze niet al naar een paar keer wassen ze uitgelubberd en verkleurd waren…

Ik weet ook niet of ik hier eigenlijk een toppic voor moet openen…?

ja ben ik ook benieuwd naar. zo goedkoop, ook goeie kwaliteit?

De dingen die ik heb gekocht zijn echt van goede kwaliteit ik heb bijv een gewoon zwart shirtje en dat ik echt al heel vaak gewassen en nog steeds hele mooi kleur en niks op aan te merken

Ik wil daar ook heenn!

Prima kwaliteit. Je kan het niet vergelijken met een topstuk dat je hele leven meegaat, maar ik vind het zeker te vergelijken met dergelijke stukken van H&M! Het ligt er ook maar aan wat voor stofje het is, maar over het algemeen vind ik het fijne kwaliteit :slightly_smiling_face:

Maar een extra pluspunt voor de BH’s, ik heb wel eens dan floept die beugel eruit oid met de bandjes…
Maar van Primark vind ik echt goed! Ik draag ze eigenlijk alleen maar, de rest heb ik weggegooid. Ze zijn super goedkoop, rond de 4 euro? En met hartstikke leuke printjes ed :slightly_smiling_face:

Met de kwaliteit van de kleding is in mijn ogen niets mis mee, alleen de nachtkleding en lingerie is niet altijd van een even goede kwaliteit.

ehm, ja, das dus niet zulk goede kwaliteit, dingen van de H&M zijn bij mij echt binnen een paar keer dragen kapot/pluizig/lelijk :’)

Maarrrr dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :angel:

Ik heb een chainketting daar gekocht en die was de eerste dag dat ik die droeg al kapot gegaan, een chain was afgebroken.
Echt baggere kwaliteit voor zover ik weet!

Wow serieus? Bij mij is nog nooit een kledingstuk wat ik bij de h&m gekocht heb kapot gegaan. Oke ik koop er ook niet heel veel, maar ik heb bijv een shirtje van 3 jaar oud en da’s nog steeds heel (en zwart)

maar die multi chain kettingen gaan zoiezo gauw kapot, ik had de mijne van lemon en dr was na een paar dagen al 1tje los, en nou hangen dr weer 2 los

Ik vind sommige dingen qua kwaliteit vrij goed, sommige dingen zijn echt bagger x)

Ik vind de kwaliteit goed! Heb er meerdere dingen van en is nog alles heel (:

bij mij ook. maar dan is dat shirtje altijd van viscose . dus daar koop ik echt niks meer van…

Inderdaad, bij mij dus ook :’]
vandaar dat ik het vergelijk met H&M XD
maarja… in jou geval vind ik het niet te vergelijken met h&m XD

het ligt er ook aan hoe je er zelf mee omgaat.

Rekken ze ook niet uit?
Zoals de mouwen die flobberig worden ofzo, of de onder kant van een trui/vest die als een tentje om je heen zwaait:P?
hihi

Het is wel van goede kwaliteit, maar je moet wel op het juiste moment erheen gaan, ik ben nu een paar keer geweest maar soms hebben ze echt NIKS leuks, de andere keren juist HEEL VEEL !
Scheelt enorm. Nouja geluk hebben danmaar.

nee bij mij niet

Ik denk dat dat ligt aan het kledingstuk wat je hebt gekocht. Ik heb wel bij een basic shirtje dat de onderkant een beetje stijf ging staan zeg maar. En een broek wat een stuk wijder wordt aan de bovenkant (maar dat heb ik ook bij broeken van bv. 80 euro). Over het algemeen vind ik dat het wel goede kwaliteit is vooral voor die prijs ;] En het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het wast en of je het in de droger stopt of laat drogen aan een lijntje.