De knuffel...

Nou gister had ik een date met n jongen.
Het is wel een beetje een verlegen jongen, maar het klikt wel echt.
En ik denk ook dat als ik met hem wil zoenen dan moet het initiatief vanuit mij komen, maar gister dacht ik dat we er nog niet echt klaar voor waren. Alleen bij t afscheid KREEG IK EEN KNUFFEL…

is dat niet een heel slecht teken?! xD

hoezo XD?
als hij verlegen is en jij ook geen initiatief toont denk ik niet?
hangt er ook vanaf hoe oud je bent

ik vind een knuffel die intiem is ook best veel lading hebben. Dus zoveel maakt het niet uit toch? Ik vind het wel schattig.

Het verschilt, je hebt de vriendschappelijke knuffel, en de oeh ik vind je toch wel leuk maar durf niet knuffel.
Die tweede was het begin tussen mij en m’n vriend, vervolgens kreeg ik een kus namelijk. De hoop is de wereld niet uit!

Haha okee,
ja ik zit ook te denken, misschien durfde hij mij geen zoen te geven en dacht hij:
dan maar een knuffel?
haha idonow. maar nu krijgt het wel een vriendschappelijk tintje…
de volgende keer ga ik m gewoon zoenen… :smiling_imp:

doe dat XD

toen ik met mijn huidige vriend bezig was kreeg ik ook eerst alleen een knuffel en naderhand een kusje dus dat hoeft niks te betekenen

denk dat je niet veel uit een knuffel kunt opmaken…
De jongen die ik leuk vind geeft me ook altijd een vrij “intieme” knuffel en (2/3) zoenen op de wang, maar hij zegt dat hij me niet leuk vind, alleen vriendschappelijk. Of hij vind me stiekem toch leuk… maar heb weinig hoop.

Ligt eraan… hoe is hij? Ook verlegen of geeft hij gewoon random altijd iedereen een knuffel? Wij kennen hém niet, jij kunt het beste bepalen of het voor hem speciaal zou zijn. (:

Gewoon zoenen die handel (A)
XD

mss, wist ie t zo gauw niet,
en was dat de ‘oplossing’
niet na 1 date meteen verkeerde conclusies trekken!

op een feest, was er een jongen van m’n werk, en kreeg ik heel vaak knuffels van 'm,
later hebben we wat gekregen,
dus er is zeker hoop! (:

tijdje terug was er ‘iets’ tussen mij en een jongen (niks geworden, maargoed) kreeg een knuffel van hem en later op de avond hebben we gezoend
nu ik er zo op terugkrijg vond ik die knuffel fijner en meer betekenis hebben dan de zoen :stuck_out_tongue: negatief is dat zeker niet, een knuffel krijgen, lijkt mij

haha okee ja jullie geven me wel weer goeie hoop:)
ik had m ook op date gevraagd en had eigenlijk een nee verwacht, maar hij zei toch ja!
en hij heeft anderen niet vaak knuffels, dus ik denk dat t wel positief is!
dus de volgende keer dat ik een kans krijg om hem te zoenen zal ik pakken:P

Succes! Let us know :wink:

Alsie verlegen is… dan was dit zijn soort van toenadering :stuck_out_tongue:
Hij had ook gewn dag met zijn handje kunnen zeggen :stuck_out_tongue:

hij is verlegen zei je… dus waarom is de knuffel verkeerd? Het is juist lief, dus ik zou me nergens druk over maken

tijdens de volgende knuffel als hij je los laat een kusje op z’n wang geven.

Dat is juist lief :slightly_smiling_face:

ik denk dat een knuffel een goed teken is!

als het gewoon een klein korte knuffel was dan is het misschien gwn vriendschappelijk,maar als het wat langer was en jullie hielden elkaar stevig vast en hij legde zijn hoofd op jou schouder dan betekent het iets meer (hij vind je dan leuk)