De kleur in t leven kwijtgeraakt.

Wat een titel. :’)
In ieder geval.
Ik heb een midlife crisis.
Ik ben Het pit in mn leven kwijt.Ik doe nooit leuke dingen.
Heb heel vaak depressies. Ik voel me niet gelukkig en wil ook nooit wat doen.
Ik heb geen leuk en spannend leven. Meer een saai en dooi leven.
Als ik wat wil doen met mn vrienden vinden zij het weer neit leuk of hebben ze geen zin.
Ik weet niet wat ik moet doen.
Ik zat vandaag ook zo in de klas van ‘‘Damn wat is mijn leven saai er is nooit wat te doen ik ben loner blablabla’’.
Ik heb het gevoel dat ik uit eindelijk voor de rest van m leven in mn kamertje wegrot.
Terwijl iedereen leuke jeugdjaren heeft door gemaakt.
IK WIL SPANNING GEVAAR VERMAAK WEET IK T.
IK WIL NEIT MEER ZO LEVEN.

Ik klink echt kansloos… :’)
Iemand tips?
Advies?
weet ik t.
Ik ben echt radeloos…

Dit zegt een veertien jarige

Klinkt deprimerend :")

Maar ehm, je bent 14, je hebt een heel leven voor je, dus ga uit, ga lol maken, ga feesten, onderneem iets.

maak een nieuwe start…

alles wat je irriteert doe je weg.
verander je kamer ruim het op.
maak ruimte in je leven
ga leuke dingen doen
neem een hobby.

ik heb laatst een “vriendin” die irriteerde me gewoon echt heel erg in me leven en ik heb gezegd van he dit gaat niet meer met die ruzies en zo we kunnen beter geen vrienden meer zijn.

Nee, wat verwacht je dan als veertienjarige?
Het leven is wat je ervan maakt.

Ja sorry maar ik kan echt zo neit langer.
Ik voel me echt KUT.
Ik weet neit ik wil leuke dingen doen als iedereen.

Dóe dan leuke dingen? wat vind jij leuk? Dat kunnen wij niet weten. De een wordt gelukkig van filmpjes kijken op zaterdagavond en de ander wil naar concertjes. Je moet gewoon zelf leuke dingen gaan doen

Ik ben zo lost dat ik zelfs de antwoord daar niet op heb.

Misschien moet je een beetje stoute meisjes dingen gaan doen, ik weet niet of je iets met jongens hebt, maar ga een keer naar een club met een paar vriendinnen en flirt een beetje. bijv.

leef met de dag en probeer te mee te doen met wat je vrienden leuk vinden. ook al lijkt het dan misschien niet leuk. ik weet zeker dat dat echt wel gezellig is :wink: misschien heb je een hobby? of als je er niet echt 1 hebt. misschien kan je dan wat dingen uitproberen. trouwens is dat al lang zo ?

-

dat is toch niet zo moeilijk dan? je zegt zelf al dat je leuke dingen wilt doen, ga dat dan doen haha.
als je zin hebt om naar de bioscoop te gaan, doe dat.
als je zin hebt om te zwemmen doe dat. of weet ik veel waar je zin in hebt,
vraag gewoon je vriendinnen of moeder mee? komt vast goed.

probeer zoveel mogelijk dingen uit…
ik snap trouwens precies wat je bedoelt…
ik wil ook een leuk leven en heb ook het idee dat ik geen flikker meemaak en dat ik mn jeugdjaren verspil maar vooral om zo te denken maak je het denk ik erger.
zing dans en lach ga overal heen waar je de mogelijkheid voor hebt.
ik wens je heel veel succes en maak er wat van!

Een midlife crisis en je bent veertien jaar?
Sorry maar… x’) Ik zou hier wel serieus op kunnen reageren, maar het lijkt me niet alsof je echt grote problemen hebt…

Ik weet hoe je je voelt.
Naja, ik denk het teminste.
Ik heb ook zo’n periode gehad, niet leuk.
Een hele goede uitkomst zijn je vrienden…?

Hoe komt het eigenlijk zo dat je je zo voelt?

Maak kennis met meneer uitgaansleven, experimenteer met je kledingsstijl, neem rissico’s, en geniet van jong zijn ! het lukt je wel, als je maar zélf iets wil ondernemen, xxx

^ Jaa inderdaad.

herkenbaar, gewoon even het niet meer zien zitten. Maak nieuwe vrienden en vind een leuke hobby/een ander ding waar je helemaal voor kunt gaan en wat je écht leuk vind.

Je midlife begint rond je 40ste.
Jij hebt gewoon een tienerdipje.

sarcasm
Nee, nee.
Een depressie.
:ok_woman:
end sarcasm

Mensen, ze vraagt hier om hulp.
Dan ga je toch niet zulke rot reactie’s plaatsen?