de klerencominatie van je voorganger leuk?

De titel is een beetje vaag maar jij plaatst dan een hele outfit dus shirtje/broek/schoenen en tas. En de gene daarna zegt of hij het leuk vind of niet en plaatst weer een nieuwe outfit. En als je de outfit niet leuk vind vertel dan wat jij zou aanpassen om t wel leuk te maken. Misschien krijgen we hierdoor inspiratie voor onze eigen kledingstijl

;negatieve reacties niet welkom daarmee bedoel ik zovan ; waarom start je dit topic of er moet een slotje op!

je foto’s doen niet veel

ja wacht ff ik probeer ze te uploaden moment x

je moet zeggen of je het leuk vind of niet maar je mag geen negatieve reacties geven? volgens mij is ‘niet’ negatief :anguished:?

Trouwens, je zegt mening geven over de kledingcombinatie, maar je mag niet een negatieve reactie posten, dus dan spreekt elkaar wel erg tegen.

nee maar ik bedoel zovan ; waarom start je zo’n topic en ik vind dat er een slotje op moet enzo met negatief

ooooo

oh ok dan :’)

oke wilt iemand anders beginne met een oufit posten ik krijg die foto’s niet geupload x

maar is het niet gewoon een soort van is dit leuk topic?

Eigenlijk wel he, een soort van plaats hier je favoriete outfits-topic meets is dit leuk-topic.

ofzo.

Leuk idee, maar mijn kledingstijl is niet leuk genoeg + ik heb geen foto’s (:
Up.

jee wat een mooie outfits weer! ik zie niets :see_no_evil:

dat komt omdat photobucket ofso t bij mij niet doet:S