De kleine dingen die veel doen.

Als je een jonge leuk vind dan probeer je het meestal wel te laten merken maar nie zo van ‘’ Heeeyy weet je ik vind jou zo vreselijk leuk neem met me ‘’ (oke beetje dom voorbeeld maar je snap wat ik bedoel) maar het zijn meestal de kleine dingen die je zegt, maar weet jy nog van zulke leuke kleine dingen om te zeggen,
schrijf ze hier !! =)

zeggen/doen

als je bij hem bent… probeer dan flirterig te praten!
niet over school of je dansles!
maar beetje flirterig…
als er bv een pen ergens ligt zeg je: ik ga op je buik iets leuks schrijven!
of raak zijn hand aan en zeg: jij hebt echt mooie vingers, zal ik je nagels lakken? en dan ga je zn nagels lakken en dan hebben jullie helemaal lol!
zo doe ik t altijd… beetje grappig praten en dan lachen en dan ziet een jongen je meestal wel zitten (a)

…? niks XD

Hhaa die zijn wel leuk zeg NOAA

Okee, leuk topic. :stuck_out_tongue: Hmm als je geïnteresseerd bent vinden ze je meestal aardig, maar dat is natuurlijk nog niet genoeg…

Mijn eigen “ervaringen”:
Jongen (voor de grap): Me moeder is een lekker wijf
Meisje: Oh vandaar dat jij ook zo lekker bent/Doh mooie ouders krijgen mooie kinderen ;p.
De jongen waar tegen ik dat zei moest keihard lachen en zei daarna “dank je :’)” dus ik denk dat ie het wel leuk vond.

Mwaha, dan zou ik een meisje ook wel cool vinden als ze dat deed:P maarja, die zijn er niet op onze sgool:( kben trouwens een jongen:P

whahaha nagels lakken en dan zegge dat de remover op is :stuck_out_tongue:

zijn hier ook jongens?
oo nee nu heb ik mijn geheime tactieken met een jongen gedeelt!
niet de bedoeling…

je kan op school altijd proberen:

-ketting met moeilijk slotje ‘‘perongeluk’’ vlak naast ZIJN tafel laten vallen als HIJ je leuk vind wil HIJ em vast wel om doen… kunnen hele leuke gesprekken van komen (eigen ervaring :stuck_out_tongue:)
-als HIJ alleen zit, zeggen dat je je boek vergeten ben en vragen of je naast HEM mag zitten om mee te kijken, moet je wel zeker weten dat je niet uit je mond stinkt ofzo (niet eigen ervaring trouwens).
-als je met een omweg naar huis langs zijn huis kan rijden :stuck_out_tongue:. kan je iets van em lenen (pen of typex ofzo) en bij em thuis brengen, misschien vraagt hij je binnen…

ja ik weet et, ze zijn niet zo direct als dat van het nagels lakken ofzo maar ik denk dat dit wel ff makkelijker is dan tegen een jongen zeggen dat hij mooie handen heeft en of je zijn nagels mag lakken :S… (trouwens wel goed verzonnen;))

en ik hoop dat iemand er wat aan heeft…

Als je elkaar leuk vind komt het vanzelf. Ik ga me daar niet extra voor zitten uitsloven. Vaak kom je dan alleen dom en aanstellerig over, vind ik.

aa die is ook lief jup!
ik doe dat soort dingen wel gewoon… laatst was er een buurtfeest en er lag een roze stoepkrijt… ik ging daaarmee mn duimen inkleuren
toen stond er een leuke jongen naast me en ik vroeg of ik zijne ook even zou inkleuren? dus ik zijn duimen roze kleuren… een half uurtje later kwam hij weer terug omdat t er af was gegaan… of ik t ff overnieuw kan doen!??

Oeehh die is leuk ^^

Haha, kei lief! van dat stoepkrijt
maar nee, ik doe meestal niet zoiets

Ik durf nooit iets te doen of zeggen…

De hi-5 doet het altijd wel goed lijkt mij xD. (onschuldig, maar…)
Wat langer in zn ogen kijken?
Krulletjes draaien in je haar blijkt ook goed te werken.

En het cliché; Gewoon jezelf zijn! xD.
Niet teveel giechelen maar toch gevoel voor humor enz. x

Haha ik heb stijl haar XD

iemand nog iets ^-^?

ik ben nu verliefd…
en telkens als ik hem zie komt er automatisch een glimlach op mn gezicht en ga ik blozen… haha volgens mij werkt het ook wel want hij blijft maar kijken en flirten :stuck_out_tongue: duss lachen en blozen met die handel hahah weetniet of je dr wat aan hebt hoor :wink::stuck_out_tongue:

jezelf zijn :grinning:

Ja dat is wel weer zo :slightly_smiling_face: