De klaagmuur

Ik wil nog graag even een topic opzetten om te klagen over dingen die hier niet door de beugel kunnen.
Vooral mensen die iemand anders niks gunnen, en zichzelf alles, daar heb ik veel moeite mee, Jammer dat er toch altijd weer mensen zijn die zelf denken DAT ze beter zijn dan anderen, gelukkig blijf ik altijd in het goede van de mens Geloven, al ga ik daar steeds meer aan Twijfelen, Vooral nu er ook nog een politieagent is die een meisje van 12 het leven niet meer gunde, is dat toch verschrikkelijk, mensen die Bepaalde dingen in het klein doen, Kunnen dat ook in het groot, dus meiden Blijf altijd op je hoede, heb zelf ook het nodige meegemaakt, gelukkig is het bij mij altijd goed afgelopen.

Klagen over de gang van zaken rond Milly kun je wel doen in het topic erover.

Ook is er al zo’n soort topic.

[quote] [b] [message = 4999988, noline] E_kid schreef op 17 maart 2010 @ 14:59 [/ message]: [/ b]
Klagen over de gang van zaken rond Milly kun je wel doen in het topic erover.

Ook is er al zo’n soort onderwerp. [/ Quote]
Waar staat dat onderwerp,het gaat me er ook om of je hier nare dingen te horen krijgt,en iemand zijn hart even wil luchten.

Even een wijsheid,als mensen je naar beneden willen halen,bedenk dan,dat ze zelf zo onzeker zijn,dat ze het nodig hebben om zichzelf op te krikken.

Er WAS zo een soort topic.
Als je het spui-je-gal topic bedoelde tenminste.