De 'Kindertent Tijd'

Ik zat tot mijn 10/11 erop (ben nu alweer 17)

Ik weet nog dat ik 1 keer op de homepage was gekomen en dat iedereen me ongelooflijk veel berichtjes stuurde (mijn pagina was crap btw.)

Op een dag was ik het zat en stopte ik.

Haha, zit er nog steeds op ×D! Ik verveel me vaak, en het forum is nog wel gezellig =3. Ik ben heartache btw.

hahha ik heb t ook gedaan!:stuck_out_tongue:
Ik zat er in de tijd van Niels enzo, misschien weet iemand wel waar ik 't over heb. ;p

Omg jaa :’] ik was er verslaafd aan.
Maar ik was toen 12/14 zoiets. Ik had best wel veel accounts aangemaakt, (gewoon onder m’n naam), best irritant eigenlijk <.< daarna was het meer webpiraat.

Van Men2be toch? ofzo

Oo ik ben daar echt verslaafd aan geweest :’)! Ik heb talloze sites gehad over van alles en nog wat. Ik weet nog dat ik een keer op nr. 1 heb gestaan, toen er nog de oude ‘puntentelling’ was en er om de vijf seconden iemand anders op nummer één stond :’). Ik geloof dat ik mijn hele site toen in het roze had gemaakt omdat ik zo van roze hield.
Ik was inderdaad dagen bezig om de site mooi te maken, en die discussies over Tokio Hotel inderdaad =O! Ik heb er automatisch een afkeer voor gecreëerd :’). Ik haalde mijn foto’s altijd van knt.nl/Photographs, dat weet ik nog, want later heb ik daar ook nog weleens foto’s opgezocht :’).

Ooooja, dat adopteren! XD Ik heb echt heel veel plaatjes geadopteerd, van dollz tot honden :’).

Omg! Haha, heb ik ook nog ff gedaan vroeger.
Ik ging toen ook echt in ieder topic wat posten.

Oja, haha:
‘10’ENRUIL 4 LIFE!!’

ik echt niet

whahaha zo’n berichtje in jouw gastenboek:
‘heey op onze site kun je dieren adopteren en wil jij mischien oook een dier adopteren van ons schrijf dan een berichtje met de gegevens van het dier groetjes adoptiecm’

hahahahahahha neopets
oh die goeie ouwe tijd
ik had een neopet en dat was een Chia (zo’n ‘soort’ ofzo xD) en die heette Pia
Pia de Chia
omg xD

ik zat er ook…heb er ook wel een leuk iemand leren ‘kennen’ ^^.

Ik zat er ook, nu niet meer want ik ben er ECHT te oud voor.
In die tijd was ik zo,n sarcastisch alto kutwijf. :v

hahaha XD!
Neopets! O inderdaad, die goeie ouwe tijd. Ik heb daar ook talloze account gehad en met ééntje was ik best ver, ik had best veel… neopunten toch? :’). En iets met Hachee springen ofzo was m’n favoriete spel =D.

Ik had 5 jaar terug ofzo iets ook kindertent, hahaha.
Ik was bijna elke dag bezig met het veranderen van mijn pagina.

Aja, ik heb ook een jaar een kindertentverslaving gehad toen ik 12 of 13 jaar was ofzo. Ik had dan een dollssite waar je die poppen kon adopteren enzo. Dan ging ik daar helemaal in op. Nu is het completly over.

hahaa jaa dat had ik ook altijd!
En toen nog heel lang imonline, en dan altijd in de top 100 komen en elke keer een nieuwe lay-out maken van celebrity’s in photofiltre. En al die codes enzo! Aah echt úren heb ik daarop gezeten! Nét al die codes afgetypt - zet mn moeder internet af!
-.-

hahah ik zat daar 5 jaar geleden ofzo ook op :’] best ernstig, mrja toen was het nog leuk. nu is het echt triestt joh, vol nutteloze domme topics, en mods doen niets ofzo :confused:

Ik heb daar echt nooit gezeten haha
Ik zat altijd op clubs en cu2 :stuck_out_tongue:

zo dat is lang geleden!