De 'Kindertent Tijd'

www.kindertent.nl/bymyside
haha nu zit het vol met emo’s
maar toen ik er zat was er een hele tokio hotel hype.

ongeveer 5 a 4 jaar geleden ja. was er echt gek op!
maar het was zoooo grappig. ik had samen met een vriendin de website www.kindertent.nl/DeTent :grinning:
en we hadden iegenlijk onze hele website gekopieerd van een ander meisje, maar we hadden er wel heel groot opgeschreven: ‘VERBODEN VOOR COPYCATS!’
en we hadden allemaal foto’s eropgezet van modellen en gezegd dat wij dat waren enzo. oh en dat we 14 waren maar toen was ik 9 :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee, wel ooit sugababes gehad xD

Jaa heb ik ook gedaan haha.
En ik besteedde uren in het maken van van die ‘stijlen’ enzo.
Best wel levenloos eigenlijk :stuck_out_tongue:

ahahahaa,
weetje hoe toevallig?
ik keek net ktt, 1x in de zoveel maanden kyk ik daar soms op ;p
hahaa, ik was toen echt zo verslaaft,
en iedereen was dikke vriendjes met nielsz ofzo? en daar wou ik ook helemaal by horen.
omg. ge-wel-dig.

Omyyy, ik was er jarenlang verslaafd aan! volgensmij heb ik alle hypes wel meegemaakt! (gelukkig niet meegedaan) van glitterplaatjes/adoptie poppetjes tot emo/tokio hotel verslaafden, whaha! ik vond kindertent echt zóóó geweldig, maar ik zit er nu echt nooit meer op, heb er nog wel leuke contacten aan over gehouden, dat wel ^^

-

Ja maar ben er ongeveer 2 jaar geleden mee gestopt. Vond het gewoon niet meer leuk. Ik wist nog dat ik echt duizenden ‘‘hartjes’’ heb gehad en ook heel veel ruzie momenten. Kindertent was echt een obsessie geworden, eerst zat ik nooit op internet en sinds Kindertent wel 3 uur per dag.

Ben blij dat ik al een beetje aan het afkicken ben van de PC.

Haha ja, me2.
kijk daar heeeeel soms nog op het forum als ik me dood verveel. ;p

dat adopteren van dollz ofzo was inderdaad aan het begin echt suuuperhip! dat had ik ook helemaal gedaan, uren aan besteed!
die th-hype heb ik niet meegemaakt… dat was na mijn kindertenttijd.

hahaha
ja ik was daar echt verslaafd aan!
ik dacht altijd dat er tot me 18e op zou blijven ofso
maar ik heb het er nu al gehad xD

heb het een tijdje gehad (omdat iedereen hed had) en toen kwam ik erop en ik snapte niks van de site, dus ik ben meteen ook weer gestopt :dp

Jaaa, ik heb er ook op gezeten! Ik heb er echt volgens mij al een jaar niet op gekeken, haha! Maar ik was ook altijd superlang bezig met m’n ‘site’ en dan vooral om die stijl te maken, dat vond ik echt helemaal geweldig, haha! Al die knopjes ook helemaal goed maken, oh, ik zou het zo weer doen, als ik tijd had, ghehe…

Haha, kindertent heb ik ook nog gedaan ja.
Maar meer MyID. Ik behoorde toen echt tot de gang van MyID enzo (:
MyID vond ik relaxter omdat ik daar meer mee kon, en veel codes van kindertent gebruikte ik, kreeg je altijd van die reacties: ‘Wooh! hoe moet dat?!’ enzo.
oeh. alles is weg.

2/3 jaar geleden zat ik 'r echt heel veel op, veel mensen daar enzo die super aardig waren, heb ik nog steeds veel contact mee. maar nu, nee, geen tijd/zin en alleen maar huppelkutten en emo’s.

MyID deed ik daarvoor ook nog, maar dat werd saai.

wuhahah ik zat daar sinds mn 11e op. tot mn 15e/begin 16e ofzo ;p
ik kom daar nu noooit meer, xd al maanden niet geweest

ohmygod, ik zat daar 2 jaar geleden ofzo op vanaf mn 9de ofzo iets, ik was daar zo verslaafd aan! Ik zat zeker de hele middag als ik thuis was op de pc om me site zo perfect mogelijk te maken. echt zo levenloos?

Ja dat is wel lang geleden zeg, echt in die tokio hoteltijd en de ik-ben-sarcastisch-want-dat-is-cool periode. Had ik echt een hekel aan, toen ben ik er vanaf gegaan.

Omg ja… 4 maanden terug zat ik er voor het laatst op, ik zat er echt elke dag op en in de weekends tot 3 uur 's nachts _O- 4 of 5 jaar lang…

Ja kindertent, imonline, i-cu ofzoiets
en ik had ook een neopets verslaving :’)