De 'Kindertent Tijd'

Ben wel eens benieuwd wie kindertent kent/er op heeft gezeten.
Of misschien zit je er nog steeds wel op?:stuck_out_tongue:

Ik zat er iedergeval eerder altijd wel op…Poeh; dan was ik dagen bezig om mijn site helemaal in orde te maken; plaatjes, tekstjes enz.

Oja, ik weet nog (misschien is dat nu nog steeds?) dat er altijd eeuwenlange discussies waren over Tokio Hotel… hihi:)

Jullie?

Oeh, ja, dat is lang geleden zeg! Daar heb ik echt uren per dag op gezeten. Was helemaal trots op mezelf dat ik van die hokjes met scrollers kon maken en alles. Haha, best wel kneuzig. Toen, like 4 years ago, vond ik TH ook wel leuk, en toen begon de hysterie en vond ik het meteen kut.

jaaaa dat heb ik ook gedaan xD
& toen had ik mn hele site vol met plaatjes gezet & ik maar niet begrijpen dat mensen dat niet mooi vonden :stuck_out_tongue:
& later heb ik nog een tijdje op het forum gezeten, maar op een gegeven moment werd je daar de hele tijd afgezeken en kreeg je van die nutteloze topics als; hoi ik ga nu een ijsje eten ¬¬’
en toen ovnd ik het dom :stuck_out_tongue:

Pfoe dat was 3/4 jaar geleden.
Nog voor de Tokio Hotel tijd, dus daar heb ik geen last van gehad :’)

Bestond dat toen al? :open_mouth:
Ik heb daar echt zero last van gehad namelijk

Hhaha ja! Ik ook. Had toen heel veel soorten site’s ; maar wel allemaal verschillende ‘nep’ emailadressen aangemaakt omdat je maar 1 site kon per emailadres.’
Had ik ook zo’n site gemaakt dat iedereen allemaal ‘leuke’ scrolls & mouse-overs ofzo kon kopieëren :slightly_smiling_face:
HELEMAAL trots:)

ja, volgens mij wel… nja, het bestond sowieso al een tijdje hea? maar ik weet nog dat ik ze eerst wel gewoon leuk vond. en dat was in de tweede ofzo. en toen was ik 13… ;p Dat is dus 4 jaar geleden. haha. wat een rekenwerk.

Whaha ja ik zat ook op kindertent…
Aan m’n site deed ik niet zoveel, ik zat de hele dag op het forum. En dikke discussies over Tokio Hotel de hele tijd ja, ik was toen echt heel extreem fan xD

Omg dat is echt meer dan zes jaar geleden voor mij :open_mouth: Ik voel me oud.
Ik had een Kindertent, ja (LotjuhHasGoneCrazy geloof ik, hahaha xD), maar ik deed er niet veel aan, ik zat meer op cu2 and that’s-me enzo.

http://www.kindertent.nl/x_GlamourAddicted
BUWHAHAHAHAHAHAHAHA OOOOMG. ik wist mijn wachtwoord nog xD
daar zat ik inderdaad hele dagen achter en dan vet trots en heel veel berichtjes van
Heeeeii. mOoiie sitee. 1O vooR u! 1O terugG?
xxxxxxxx <3

hahhahahahhaahahahah oooomg

aaah nu ben ik weer verslaafd xD

haha
de tokiohotel tijd was zoo erg al die twincest verhalen xD
maar ik ben af entoe nog online
www.kindertent.nl/my_cat_rocks

http://www.kindertent.nl/x_tristan_x oooh op deze was ik heel trots! alleen bijna al die plaatjes doen het niet meer --’ hahaha ik had zoo lang aan die gewerkt!

Ik zat daar nog voor de TH hype. Echt grappig was dat

omg, ik heb er ook op gezeten. :’)
echt sinds mn tiende/elfde, iig nog voor die TH hype.

haha,
die goede oude tyd.

Oh god ja ik ook,
toen was ik helemaal into harry potter.
Maar ik zag net dat mijn website was verwijderd.
jammer, anders kon ik er nog even op kijken xD

ofcourse. haha! :cold_sweat:

me also :d

Ik heb het lange tijd gedaan, maar ben er nu officieel mee gestopt. En eerlijk gezegd mis ik het niet.

hahaha ik deed eerst imonline.
en daarna sugababes.
en toen wilde ik altijd eerste zijn van de regio…
en toen was ik ook helemaal trots.
zo erg gewoon!
hahaha
maar toen had iedereen het ook.