Ik ben vast niet de enige als ik zeg dat ik me erger aan het feit
dat hier ook jongens zitten.
Het heet niet voor niets GIRLscene.
Dit is ons plekje!
Wat gaan we doen?
Mijn eerste optie negeren?
Ik ben vast niet de enige als ik zeg dat ik me erger aan het feit
dat hier ook jongens zitten.
Het heet niet voor niets GIRLscene.
Dit is ons plekje!
Wat gaan we doen?
Mijn eerste optie negeren?
die worden ook gewoon verwijderd hoor.
Ze mogen niet op het forum.
Stel je aan zeg.
Ik vind het prima. Wat is het verschil of ze een account hebben of niet, meelezen doen ze toch wel. En dit is ‘ons plekje’ niet, dit is gewoon internet wat vrij is voor iedereen.
Jongens mogen hier niet reageren op dit forum. Doen ze dat wel, dan worden ze gebanned. Mocht je trouwens jongens tegenkomen, report die topics dan gewoon.
Zit niet zo te jammeren zeg. Dat zijn trolls, die je nu meer aandacht geeft zeg.
Daarbij kijken er sowieso wel jongens mee. Of ze nou 'n account hebben ofniet.
Misschien moet je ipv hier onzin reageren, eens wat meer tijd besteden aan topics verwijderen van trollen!
Maar Phaedra, met alle respect, het is niet de bedoeling dat die reacties dan verwijderd worden (dat wil ik liever niet tenminste), want dan krijgen al die topics foutmeldingen… Beter worden al die bodybuilder trolls gewoon gebanned
Ja maar Phaedra, als jullie jongens écht willen tegenhouden vind ik persoonlijk dat je ook het forum alleen toegankelijk moet laten zijn voor leden. Want wat is het verschil dat ze een account hebben of meelezen?
Ik erger me dood aan ze. Ik bedoel die trolls dan he. Jongens zoals Ruben zijn gewoon chill … heb ik geen problemen mee.
Ik ben het eens met Sparrow, die jongens posten hun bericht 10x …
Ik vind het opzich niet erg, tot dat er een jongen komt die ik ken, dus ik kan me voorstellen dat het wel gewoon verboden is ja. Hoewel die k*t trolls echt irritant zijn, maar dat zijn meisjes ook. Om ze echt weg te hebben moet het forum inderdaad afgesloten zijn voor niet-leden, maar dan kan je gewoon een account aanmaken en toch meelezen maar niks posten, maar goed zoveel jongens komen daar nu ook weer niet op :’)
Precies. Met die Ruben had ik ook helemaal geen probleem. En of ze nu een account hebben of niet, ze kunnen toch meelezen als ze willen. Dus ja, pech.
dat is niet mogelijk, omdat girlscene onderdeel is van yourscene en daar mogen wel jongens komen (bijvoorbeeld bij partyscene enzo)
Dat kunnen wij wel vinden, maar er zijn altijd van die kinderen die het niet snappen ofzo en gaan lopen mierenneuken.
Kinderachtig gedoe.
Ja naja als ze er écht een probleem mee hebben moeten ze girlscene daar los van maken. En anders gewoon niet zeuren.
Ook al hebben ze geen account, ze kunnen gewoon meelezen! Het is internet, en je kunt nooit tegenhouden dat ze meelezen!
De topics van de trolls verwijderen we. De reacties van ze in bestaande topics kunnen we niet gaan verwijderen, dan gaan inderdaad al die topics op hol slaan. De bans zijn onderweg, dus het is te hopen dat de topics dan wel goed blijven gaan. Er is echter wel een kans dat de topics dan ook raar gaan doen, omdat met een ban automatisch alle berichten verwijderd worden.
Afwachten maar even en hopen dat het meevalt.
Wij moderators kunnen helaas niet meer doen dan wat we nu doen. Dat vinden we zelf ook heel erg jammer, want het is niks om maar gewoon toe te kijken, maar meer is er voor ons technisch niet mogelijk.
lol dat is helemaal niet zo.