de jongen waarop ik ben is op mijn vriendin

hebben jullie tips
  • help me
  • stay strong

0 stemmers

hellllep
ik ben op een jongen die op mijn vriendin is allen zij vind hem
niet leuk
wat moet ik doen???
help me pleaseee
hvj

Eh ja, dan kan je het vergeten.
Misschien lullig, maar als die jongen jou niet leuk vindt, vindt hij je niet leuk. Daar kan je dan weinig aan doen. Beste is hem te vergeten, komt vanzelf een jongen die jou wel leuk vindt. :slightly_smiling_face:

Dit ja.

hnvj

Dit was echt het eerste wat ik dacht. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mee eens. Ookal ben je verliefd, het is goed om er even met je verstand over na te denken en te beseffen dat je hem niet kunt dwingen je leuk te vinden. Hoe meer je gaat proberen leuk gevonden te worden, hoe onnatuurlijker het is, en hoe meer je hem afschrikt.

Dit.

Je gaat gekwetst worden als je je veel langer hiermee bezig gaat houden. Probeer het te accepteren en langzaam los te laten.

Die poll erbij? zak

Hahaha die poll
ik ga voor ‘stay strong’ ;s :blush: xoxoxoxoxoxoxoxox

wjnmk

bijt er even doorheen! er zijn vast nog wel leukere jongens dan hem. Ook al lijkt dat nu niet zo.

Ik las de jongen waar ik op ben is mijn vriendin…

Die poll HAHAHAHHAHAH

Daar kun je niks aan doen. Je kunt hem niet dwingen om jou leuk te vinden. Het is zijn gevoel

Haha shit happens, hoe moeten wij jou daar nu mee helpen?
Hij kan zijn gevoelens niet bepalen en zij ook niet.

Je kunt voor 2 opties kiezen:

1. Hem vergeten
  2. Erdoorheen bijten en wachten tot hij niet meer verliefd op haar is (dit kan heel lang duren maar je weet het nooit) ik ben nu ook al bijna een jaar verliefd op iemand en hij vond in die tussentijd ook nog iemand leuk. Nu is dat over dus dat betekent kans voor mij.

Je moet het zelf weten.