de jongen van mijn vriendin flirt met me..

het is wel een lang verhaal maar ik hoop dat jullie er even naar willen kijken…

mijn vriendin heeft wat met een jongen. afgelopen vrijdag had ik een verjaardag en die jongen was daar ook maar mijn vriendin niet. hij kwam opeens naar me toe en begon leuk te praten ik ken hem verder ook wel goed dus we hadden best veel om over te praten toen stond ik bij zijn vrienden met een andere vriendin van me, hij zei toen opeens; mag ik een kusje? dus ik geef een kus op zn wang. misschien heel stom, maar ik dacht dat ie dat als grapje bedoelde omdat ik het nog niet door had. toen ging die opeens achter me staan en deed zn armen op mn buik. toen dacht ik wel iets van hmmm… maar ik dacht nog steeds, ach het is toch een grapje. toen ben ik even weggegaan met mn vriendin maar toen nam hij mij later die avond een keer mee naar een hoekje in de tuin en probeerde me te zoenen. ik dacht echt wtf?! dat doe je toch niet? ik draaide mn hoofd een beetje omdat ik gewoon niet vond dat ik dat kon maken tegenover mn vriendin. hij zei zo; wil je niet zoenen? ik zo; nouja ik vind dat ik dat niet kan maken tegenover W. (mijn vriendin) en net op dat moment kreeg hij een sms van mn vriendin en toen liet hij dat aan me lezen. er stond ook ‘kusje’ in. dus ik zei: ah kijk, je krijgt een kusje van haar en ik lachtte er een beetje bij. toen zei hij: ja maar ik wil meer dan een kusje en toen keek hij me weer zo aan van: toe dan, toe dan. maar ik kón het gewoon niet. toen hebben we nog gewoon een beetje gepraat enzo en later die avond kneep hij ook wel in mn kont en keek me zo aan van; ik wil echt met je zoenen. en hij omhelsde me de hele tijd en die avond erop was er een feest en toen vroeg ik aan hem komt W. ook nog? (ook al wist ik wel van niet, maar ik wou gewoon even praatvoer xd) toen zei die nee ik zo aaah jammer. zei die ach boeie. ik zo; waarom? wil je niet dat ze er is? zei hij zo: nee, ik heb jou liever… en toen heb ik even naar hem gelacht en ben gelijk weggelopen.
ik vind het echt lullig van hem maar ik wil het tegen mn vriendin zeggen alleen heb ik hem belooft dat niet te doen en eigenlijk voel ik me ook zo’n nakker als ik het wel aan mn vriendin vertel. maar ik vind gewoon dat ze verdiend dit te weten. maar tegelijkertijd ben ik bang dat ze dat dan aan hem gaat vragen of dat zo is en dan krijg ik problemen met hem en dat wil ik ook niet want het is echt een aardige jongen.
kunnen jullie me aub helpen?
xxx

Je typt nogal irritant.
Meldt dit aan je vriendin, dit kan gewoon niet!

Ik zou het wel aan je vriendin vertellen.

Echt lullig van m, een beetje flirten kan wel vind ik, maar dit is wel erg lullig tegen over je vriendin… Maar ik zou eerst aan hem vragen waarom die dat deed en of die haar niet meer leuk vind enzo, en als die maar vaag doet, zou ik het wel aan je vriendin vertellen. anders pakt die je dadelijk een keer op je bek en hoort je vriendin t van anderen. xxxx

vertel het aan haar:)

Dit móet je aan je vriendin vertellen.

maar tegelijkertijd ben ik bang dat ze dat dan aan hem gaat vragen of dat zo is en dan krijg ik problemen met hem en dat wil ik ook niet want het is echt een aardige jongen.

Ik vind het geen aardige jongen als hij zo achterbaks doet tegenover zijn vriendin. Bah. Vertel het je vriendin

je moet het echt aan haar vertellen!

Ik zou eerst eens met hem praten. Vragen waar hij eigenlijk mee bezig denkt te zijn… En ook nog eens duidelijk zeggen dat je niets wilt en zult willen omdat hij met een vriendin van je heeft. Als hij nog steeds zo tegen je blijft doen, kan je naar je vriendin stappen en het haar voorzichtig proberen te vertellen.

Dat was ook het eerste wat ik dacht.
En, je vind het lullig van hem, ik zou het ook lullig tegenover je vriendin vinden als jij je mond houdt en niks zegt.

Ik zag dit topic en dacht ‘Oh even lezen en reageren!’ Totdat ik de beginpost zag en het lezen al snel afviel :’)

Maar als je een goede vriendin bent, vertel je dit eerlijk tegen haar.

Hoe kinderachtig is die kerel zeg :astonished:
Blijkbaar is hij ook maar op 1 ding uit.
Ik zou dit wel zeggen tegen je vriendin, dat kan hij niet maken hij is haar vriend of hij moet het uitmaken met haar, of bij haar blijven.
Dit vind ik zielig voor haar.

En als je het niet wilt vertellen tegen je vriendin praat er dan met hem over?

Wat ik niet begrijp is, toen hij in je kont kneep, wat deed jij dan :’)?
Hij zou van mij toen echt een klap gekregen hebben, maar ja.
Zeker wel aan je vriendin vertellen

ik heb pijn aan m’n ogen van het lezen haha.

maar vertel het je vriendin, zeg erbij dat jij niks terug gedaan heb en vergeet die jongen, want hij houdt kennelijk je vriendin aan het lijntje, en wie weet gaat hij dat met jou ook wel doen, denk dat je wel beter verdient!
succes meid

Ook dat ja, volgens mij heb je ook niet genoeg laten weten dat je hier niet van gediend was.

Aan je vriendin vertellen. Ze heeft recht om te weten wat voor loser haar vriendje is.

ik zou m een klap geven, en zoiezo niet met hem mee gaan naar ‘een hoekje in de tuin’… en vervolgens nog gewoon leuk tegen hem doen… hij naait je eigen vriendin (met jou) als het echt een goede vriendin is zou ik hem echt goed duidelijk maken dat je het niet wilt hoe ‘aardig’ hij ook wel niet is… en als het dan nog een keer gebeurd je vriendin erover vertellen.

je had wel wat duidelijker tegen hem kunnen zijn. ipv beetje giegelend je hoofd weg draaien. bovendien wat is belangrijker, dat jij het aan hem hebt belooft om het niet te zeggen, of je vriendin?