de jongen op bijles

Ik zit al een maand of 2 op bijles bij mij in de buurt.
Er zit ook een jongen op, B. Hij had dus tot 4 dagen geleden met L, het mooiste meisje van de klas.
Iedereen is jaloers op haar. Ik en B hadden dus al een keertje afgesproken in de avond buiten, toen B nog had met L.
Ze mocht het absoluut niet weten omdat ze heel erg snel jaloers op elkaar waren. Ik en B zaten buiten in het donker en we hadden het heel erg gezellig. Hij lach beetje bij mij , en ik een beetje bij hem. Verder was er niks gebeurd hoor :cold_sweat:

Maar daarna ook nog na bijles samen afgesproken en gister middag ook eventjes… Het is dus nu 4 dagen uit tussen hun… We zaten dus gezellig op een pingpongtafel en gewoon gelachen enzo, maar hij zat dus ook paar keer aan mijn kont… Ik vond het fijn want stiekem vind ik hem best leuk, maar ik weet dat hij niet 100% vertrouwen is. Toen ik wegging gaf ik hem een kus op zn wang en zei hij : ‘doei S, met je zachte ronde billetjes’.

Het is uit tussen L en B omdat hij niet eerlijk was tegen haar… dus ik weet dat hij dan nooit 100% eerlijk zal zijn.

maar ik kan er echt niks aan doen, ik heb gevoelens voor hem… :flushed:

Hij wil ook volgende keer als hij home alone is Netflixen… en ik denk dat ie dan meer wilt van me… Maar ik weet echt niet wat ik moet doen?

ik vind het wel gewoon leuk met hem …
geef me advies alsjeblieft :flushed:

Lastige situatie… Ik weet niet of ik het meteen zou vertrouwen, omdat hij met dat andere meisje ook niet heel netjes is omgegaan. Van de andere kant zou het bij jou natuurlijk anders kunnen zijn, maar dat voel je zelf denk ik het beste aan. Ik vind het apart dat een jongen meteen aan je kont gaat zitten, dat zou ik zelf niet heel erg fijn vinden, maar als dat voor jou geen probleem is en je vindt hem echt leuk… Dan zou ik als ik jou was het er met hem over hebben dat je twijfelt vanwege het feit hoe hij is omgegaan met zijn ex. Dan ben je wel gewoon open en eerlijk. Als zijn reactie dan oprecht is en je hebt het gevoel dat hij niet met je loopt te sollen, zou je het eens kunnen proberen!

Dankjewel, daar heb ik veel aan :slightly_smiling_face:
maar ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat hij het alleen voor me kont doet ofso, ookal is ie wel heel lief enzo, hij vind me volgensmij niet echt mooi verder ofso . dat gevoel heb ik dan

Zie je, je voelt het zelf al heel goed aan! Als je denkt dat hij het alleen daarom doet, lekker laten lopen joh! haha

Als je nu al weet dat hij waarschijnlijk niet 100% eerlijk tegen jou gaat zijn en alleen maar voor je uiterlijk gaat, dan zou ik niet bij hem thuis gaan afspreken als ik jou was. Daarbij is het nog maar net uit met dat andere meisje, ik zou mezelf dan al snel beschouwen als een rebound.

maar het rare is , ik ben echt niet zo een moooi perfect meisje, zn ex wel. die is tien keer zo mooi. niet om onzeker over te komen , en niet dat ik mezelf lelijk vind, maar zij is echt heel mooi.