De jonge die ik leuk vind...

Op dit moment ga ik met een jongen die ik in de zomervakantie heb leren kennen. Ik kan super leuk met hem praten, maar laatst heeft hij mij verteld dat een ex een kind van hem heeft. (zijn ex heeft hem gebruikt om een kind te krijgen) Ik vond dat er moeilijk om mee om te gaan maar uiteindelijk accepteerde ik het. Maar sinds gister weet ik dat hij af en toe drugs gebruikt en dat vind ik dus echt niet fijn en dat heb ik hem dus vandaag ook gezegd. Op 1 of andere manier ga ik twijfelen aan hem, omdat ik bang ben dat het verkeerd afloopt. Wat zouden jullie doen? En vinden jullie dat ik bij hem moet blijven of juist niet?

Dat kun jij alleen zelf beslissen, maar een goed gesprek kan al wonderen doen. :wink:

Ik zou bij hem blijven, van drugs kan je afkomen.

ligt eraan wat jij wilt.
als zijn ex heb heeft gebruikt zou ik me daar niet te veel zorgen over maken
&als hij nu voor jou stopt met de drugs(staat niet bij wat zijn reactie was) dan blijf je gewoon bij hem ofc.

Jij voelt waarschijnlijk het beste wat je moet doen. Als je het echt niet weet kun je het misschien even aankijken. Ik weet ook niet hoe hij reageerde toen jij zei dat je het gebruiken van drugs niet goed vindt. Hoe is jullie verhouding op dit moment, al een beginnende relatie of niet? Als hij met de drugs wil stoppen, kun je hem natuurlijk stimuleren!

Dat klinkt ENORM ongeloofwaardig

Dat gebeurd wel eens hoor… Maar het hoeft niet zo te zijn dat het hier is gebeurd. Maargoed, ik vind je hele verhaaltje een beetje ongeloofwaardig.

Maar om toch nog wat nuttigs te zeggen;
Maak hem duidelijk dat je het egt niet fijn vind, en dat hij jou daardoor kwijt kan raken… Maar onthoud wel dat het niet van de een op de andere dag over zal zijn, probeer er samen aan te werken… Wilt hij dat niet ja dan ligt de keuze bij jou.

Ehm, ja. Jullie mogen het geloven of niet maar ik weet zelf dat het zo is.
Bedankt voor de gene die tips geven. :grinning:

Ik zou niet met iemand willen die een kind heeft bij een ander, ookal is hij zelf heel aardig.
Vind dat gewoon geen fijn idee.

Dat vind ik dus ook wel, maar ik vind hem wel heel erg leuk, ik kan goed moet hem praten en hij is er ook altijd voor me.

als je hem leuk vind moet je gewoon bij hem blijven…
mijn ex rookte en hij was 13 maar hij maakten het ui een week daarna…

XXX

Ik zou het niet leuk vinden als hij al kinderen heeft, maarja ik ben ook 15 weet niet hoe oud jij bent. Maar ik zal het gw blijven proberen en als het dan fout gaat dan heb je een goede reden om ermee te kappen, nu nog niet.

Het klinkt als een nogal foute jongen.
Zoek iets beters (:

Leuke verhaaltje van hem! Meteen kappen meid, er zijn zoveel leuke jongens, maar deze klint echt onbetrouwbaar.

Gebeurd vaker hoor =’] Een vriend van me( Wel dik in de 30) is ook zo gebruikt. Doen vrouwen om geld af te troggelen. Ze is zwanger geworden, bevallen en heeft hem gedumpt zodat hij lekker allimentatie mag betalen.

ik zou het uitmaken, ookal is het erg rot voor je. De kans dat jij aan de drugs gaat is wel wat toegenomen;) Op een dag kom je wel de ware tegen. succes verder!

ik geloof het ook eerlijk gezegd niet, dat zijn ex hem gebruikt heeft om een kind te krijgen.
& dat hij aan de drugs zit… je moet het zelf bepalen, maar ik denk niet dat dit een geschikte jongen is

Lijkt me eerder een excuus van de vent om zo in de slachtofferrol te kruipen. Ofwel natuurlijk is die vrouw gewoon uitzonderlijk achterlijk om niet door te hebben dat alimentatie niet echt iets is wat veel opbrengt.

En nog een groot verschil, we hebben het hier niet over dertigers maar over tieners bij wie alimentatie nu nog niet echt een grote zorg is…

Heb je al met die ex gepraat, om haar kant van het verhaal te horen? Misschien was het wel helemaal niet zo gegaan en het is toch wel de moeite waard dan.

ik zou bij hem blijven maar dan wel met de voorwaarde dati e stopt met de drugs