De jeugd van tegenwoordig

Hallo Lady’s

Door het topic van de ouderen van tegenwoordig. http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/die-ouderen-van-tegenwoordig-308457.0.html

Kwam ik op het idee om dit topic te openen over de jeugd van tegenwoordig daarmee ben ik vooral de mensen in de leeftijd van 8-16 jaar. Maar alle verhalen zijn welkom.

Dus kom maar op met je verhalen over de jeugd,die soms ook best asociaal kunnen zijn.

De jeugd van tegenwoordig is minder respectvol geworden naar andere mensen toe vind ik. Hebben snel een vooroordeel en zullen niet zo snel mensen helpen zoals vroeger… Is het raar dat ik dit vind? Vind de jeugd een beetje ego worden. (Ben zelf ook nog maar 16 hoor hahah) Maar kan het merken op school/werk.

Nou wil ik niet alle jeugd over 1 kant scheren maar ja ik merk het vaak ook.
Heb het gevoel dat de jeugd meer met hun eigen leven bezig is dan dat ze ook interesse tonen in andere mensen.

Bijv. Maar mijn zusje kwam een tijdje geleden met verhaal dat kindjes van 9/10 jaar allemaal eikels naar de auto aan gooien waren. en voor geen meter aan de kant gingen met hun fietsjes. En toen mn zusje begon te toeteren,snappen ze dat niet en gingen boos zitten doen.

Sorry hoor maar bij zoiets denk ik ook wel eens,waar gaat de opvoeding heen in deze tijd.

:upside_down_face: :upside_down_face:

Het valt me op dat ik heel veel jongeren aan de kassa heb die gewoon met oordopjes in staan (met muziek aan) en niks zeggen. Dat vind ik echt asociaal.

het valt mij op dat jongens altijd met hun wenkbrauwen omhoog een selfie maken en hun hoofd naar voren geleund, ze maken smalle ogen en ze houden hun hand op hun buik. Oké, probeer het maar eens, dan snap je misschien wat ik bedoel,

En dan krijgen ze van die mega rimpels in hun voorhoofd, ziet er niet uit :’).