De invloed van make-up op aantrekkelijkheid

Ik ben bezig met een onderzoek over de invloed van uiterlijke verschijning op aantrekkelijkheid.
Ik zou graag jullie mening hierover willen horen.
Wat vind jij aantrekkelijk, puur natuur of met make-up?
Hoe denkt jouwn mannelijke kennis-familie-vriendenkring hierover?
Zijn er vormen van uiterlijke verschijning die je heel erg opvallen( denk hier aan bijv die getuitte lippen voor spiegels meisjes haha)
meer informatie is natuurlijk welkom!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en natuurlijk is het ook interresant voor jezelf!
Alvast bedankt xx

Make-up kan mooi zijn, zolang je maar weet hoe je het moet gebruiken.

Ik vind make-up mooi, als het maar subtiel is en je gezicht versterkt, niet bedekt. Bij sommige mensen vind ik naturel veel mooier dan make-up, bij anderen staat make-up weer iets beter. Bij de een vind ik lippenstift goed staan, bij de ander eye-liner. Het verschilt gewoon heel erg per persoon. Mijn vriend houdt niet van make-up en vindt mij het mooist zonder.

Met make-up vind ik aantrekkelijker, natuurlijk moet het niet te veel worden. Maar ik denk dat iedereen een vrouw er mooier uit vind zien met een beetje mascara en foundation om wat oneffenheden te bedekken. Dat oogt mooier op een natuurlijke manier.

Zolang het maar bij je past. Iedereen moet ontdekken wat het mooiste is voor zichzelf. De ene is puur natuur prachtig. Maar sommigen hebben een klein extraatje nodig om meer uit hun uiterlijk te halen. Zolang het subtiel is, vind ik het altijd wel mooi.

Precies dit! :slightly_smiling_face:

Mannen zeggen altijd dat ze van naturel houden, maar vaak merken ze het verschil niet eens x)

Meestal vind ik bij alle mensen met make-up mooier. En nee dan bedoel ik geen plamuurlaag.

Het gaat niet zo zeer om make-up maar wel dat je er verzorgt uit ziet. En sommigen hebben daar geen make-up voor nodig en sommige wel. Ik zie er een stuk wakkerder uit met wat mascara op dan zonder.
Mijn vriend vind zonder make-up vaak mooier maar je mag bijv. een slechte huid wel camoufleren :wink:

ik vind bij IEDEREEN makeup mooier. de een kan meer hebben naar de ander. maar een dun laagje mascara vind ik iedereen knapper maken

Hahaha, mijn vriend vind mij met make up mooier :'D “Zonder makeup ben je mooi en met makeup ben je prachtig!”
Verder; ik vind dat het per persoon verschilt. De 1 kan met veel/opvallende makeup wegkomen terwijl een ander dan net een clown lijkt. Als het afgestemd is op je gezicht en als het bij je past vind ik het mooi (:

Meestal is wat concealer /foundation /poeder al voldoende voor oneffenheden, beetje mascara.
Van mijn vriend hoor ik ook dat ik er zonder makeup ‘ook goed uitzie’ (nu op skype met haar dat alle kanten op staat en geen foundation op/geen mascara/geen eyeliner), en bij drama zeiden veel mensen dat ik zonder al die eyeliner ook mooi ben.

Makeup is mooi om je oneffenheden te verbergen en je perfecties nog mooier uit te laten komen, en niet om je gezicht in te kleuren! (foundation om je gezicht donkerder te maken…)

Met make-up, zolang het maar niet te veel wordt.

Ik draag zelf eigenlijk best veel, maar ik krijg ook best vaak complimentjes (school). Mijn vader vind zonder áltijd mooier geloofik, en volgens mij hechten jongens daar niet echt waarde aan. Maar volgens mij snappen ze niet dat sommige meisjes het niet voor de jongens doen, maar omdat ze zichzelf er dan prettiger en zelfverzekerder bij voelen (like me)

ik vind make up wel oke. als het maar naturel blijft.

• mascara om je ogen beter uit te laten komen
  • subtiele blush om jezelf wat kleur te geven
  • beetje poeder tegen je glimmende hoofd

dus gewoon om je mindere punten te camoufleren en je mooie punten subtiel te benadrukken

Ik vind eigenlijk iedereen mooier met een beetje make- up. Tot een poosje geleden droeg ik een dikke lag foundation en poeder, maar ik leek echt een wortel. Nu draag ik bijna geen make- up meer en krijg alleen maar complimentjes :’)
Dus gewoon een beetje make-up (mascara) vind ik mooier :slightly_smiling_face:

Ik draag alleen mascara en oogpotlood. Ik vind foundation persoonlijk niet zo mooi.
Van horen heb ik dat mannen foundation ook niet zo mooi vinden. Maar volgens mij hebben ze het inderdaad niet echt door als je het wel of niet op hebt haha!